To je to što me zanima!

JGL tri puta bolji u Rusiji, dva puta u Hrvatskoj

Domaća farmaceutska kompanija s globalnim dosegom u 2018. zabilježila rast brži od tržišta
Vidi originalni članak

Brendovi riječke farmaceutske tvrtke JGL, prema nezavisnim tržišnim podacima, postigli su odlične rezultate u 2018. godini, posebice na najvećim tržištima na kojima ova kompanija posluje - u Rusiji, Hrvatskoj, Ukrajini i Kazahstanu. U Rusiji JGL brendovi rastu tri puta brže od referentnog tržišta, u Hrvatskoj dva puta brže od tržišta OTC lijekova i medicinskih proizvoda, te deset puta brže u Ukrajini .

Primjerice, na ruskom tržištu Aqua Maris je dosegao 26 posto tržišnog udjela, dok je Meralys u segmentu nazalnih dekongestiva premašio sve postavljene ciljeve. Vrijedi istaknuti i rezultate Dramine, koja je povećala svoj tržišni udjel za 1,5 posto te dermatološkog portfelja, koji raste dvoznamenkastim stopama. 

S obzirom na političke rizike koji su prouzročili volatilnost tečaja rublje u 2018. godini, veliki uspjeh predstavlja daljnji rast tržišnih udjela naših brendova i ukupno dostizanje ciljeva poslovanja. Rezultat je to fokusiranog rada, prvenstveno na poboljšanju performansi prodajno-marketinških aktivnosti te optimizaciji zaliha na tržištima“, istaknuo je Mislav Vučić, glavni izvršni direktor JGL-a. 

Na domicilnom hrvatskom tržištu najbolje rezultate u dijelu bezreceptnog portfelja ostvarili su Meralys HA i Vizol S, sa značajno većim rastom od tržišnoga, dok je Aqua Maris i dalje tržišni lider u svom segmentu. Uspješni niz slijede Dramina i Reflustat, novi proizvod koji prirodno i učinkovito ublažava simptome žgaravice. 

Tržište koje je u prošloj godini riječkim farmaceutima donijelo najbolje rezultate je ukrajinsko tržište. Svi brendovi u Ukrajini ostvarili su pozitivan, dvoznamenkasti rast. Izdvajaju se Aqua Maris i Meralys sa 70 posto rasta, kao i odličan start oftalmološkog portfelja koji je u prvoj godini lansiranja ostvario rast od 80,5 posto. Sličan, pozitivan trend, oftalmološki portfelj tvrtke pokazuje i na referentnom tržištu Kazahstana, na kojemu je JGL ušao u područje oftalmika u drugom kvartalu 2018. godine. 

Ova je farmaceutska kompanija napravila snažan iskorak i u segmentu antialergika na svim spomenutim tržištima, kako u području nosa, tako i u području oka. Iz JGL-a poručuju kako su ovakvi rezultati, uz pozitivne reakcije korisnika koji pate od alergija, najbolji motiv za daljnji razvoj ovog područja.

Promjena trendova na najvažnijim tržištima JGL-ov je ključni uspjeh u 2018. godini. Rasli smo brže od tržišta i povećali svoje tržišne udjele, što nam je omogućilo da radimo na upravljanju cijenama, zalihama i troškovima te, posljedično, povećanju profitabilnosti i smanjenju zaduženosti. Zadovoljni smo postignutim i čvrsto vjerujemo da će nam 2019. donijeti nastavak dvoznamenkastog rasta.” zaključuje Mislav Vučić.

  1.   Hrvatska: IQVIA Sell-in; Rusija: DSM Sell-out; Ukrajina: SMD Sell-in
  2.   Hrvatska 10% vs 5%; Rusija 9% vs 3%; Ukrajina 42% vs 4%

 

Idi na 24sata