To je to što me zanima!

Jedan od najnovijih trendova u oglašavanju stigao je i u Hrvatsku

Na najprometnijem raskrižju u Zagrebu, Držićeve i Vukovarske, osvanula je prva hrvatska 3D reklama na jedinom kutnom LED ekranu u Hrvatskoj.
Vidi originalni članak

Riječ je o inovaciji u svijetu vanjskog oglašavanja koja pomoću naprednih projekcija prolaznicima stvara iluziju gledanja u trodimenzionalnu sliku koja izlazi iz reklamnog ekrana. Ove vrste oglašavanja su tijekom prošle godine oduševile posjetitelje Times Squarea u New Yorku, Piccadilly Circusa u Londonu i Seula u Južnoj Koreji, a sada ih imamo priliku doživjeti i u glavnom gradu Hrvatske.

Iza ove inovativne reklame stoji domaći teleoperator A1 Hrvatska, koji je u suradnji s Europlakatom napravio prvu naked eye 3D kreativu. A1 Hrvatska time nastavlja njegovati inovativnost u svojem poslovanju, pa tako i u oglašavanju. Jedan od poslovnih ciljeva kompanije jeste inovativnost, što pokazuje i pionirskim pristupom raznim digitalnim formatima. Tako je A1 Hrvatska u svoje alate među prvima u Hrvatskoj ugradila chatbot i razne digitalne asistente koji automatiziraju odnos kompanije s korisnicima i zaposlenicima.

Kao tech kompanija moramo držati korak s novim tehnologijama u svim aspektima našeg poslovanja. Naravno, najbitnije je da to radimo s unaprjeđenjem i modernizacijom naših poslovnih sustava te ponuda prema korisnicima, ali je i vrlo bitan element naša prezentacija A1 brenda u javnosti. Zbog toga smo odabrali ovaj oblik digitalne reklame, koja donosi inovaciju u segmentu oglašavanja“, istaknula je Iva Ančić, rukovoditeljica odjela za brend, marketinške komunikacije i digitalno poslovanje A1 Hrvatske.

Ovaj jedini kutni LED ekran u Hrvatskoj, koji se nalazi na križanju kroz koje dnevno prođe više od 200 tisuća ljudi, postavio je Europlakat. Izradili su kreativno rješenje i integrirali ga na LED ekran na uglu križanja u središtu Zagreba. Ovaj oblik vanjskog oglašavanja zanimljiviji je prolaznicima od standardnih reklama jer uz animirane elemente stvara optičku iluziju uz koju komunikacija s ekrana naočigled izlazi iz njegovih okvira, poput objekata u realnom svijetu.

Uz već spomenute interne i eksterne chatbotove, kompanija u svojim promotivnim materijalima koristi kompjuterski generiran lik ambasadora Nikše, a svojim korisnicima već dvije godine nudi mogućnost kupovine u virtualnoj online poslovnici. Svi ti projekti mogući su zahvaljujući ažurnosti A1 Hrvatska, koja u portfelju usluga za privatne i poslovne korisnike nudi brojna napredna tehnološka rješenja, bez kojih ne bi bila ni moguća izrada takvih naprednih primjena novih tehnologija.

Idi na 24sata