Ponekad nam se čini da je sve već izmišljeno: svaki djelić zemlje pretražen, svaki dio priče ispričan. No kada je u pitanju izvanredni i snažni Defender, SUV iz Land Rovera s nenadmašnim terenskim sposobnostima, naprednim pogonskim sklopovima i izdržljivošću svjetske klase, vrijedilo se potruditi oko otkrivanja onog već poznatog.
Digitalni ekrani diljem Hrvatske otkrili su nam sve, skrivajući puno toga. Kao što od drveća ponekad ne vidite šumu, tako se i bogatstvo dizajna i karakteristika ovog snažnog urbanog i off-road istraživača najbolje otkriva kad se sakrije.
Istražujući performanse Defendera, opremljenog za pustolovine novog doba, kreativna ideja „manje je više“ pokazala se kao pun pogodak. Kreativci iz tvrtke Go2Digital odlučili su se za koncept „frosted glass“ – snaga vizualnih kontrasta i zatvaranje cijele slike u sjenu, sve do zadnjih kadrova, omogućila je oku da se fokusira na ono najvažnije: do savršenstva osmišljene dijelove koji čine nenadmašnu cjelinu. Izranjanjem automobila iz „magle“, uz specijalnu tehniku amorfnog 3D efekta, Defender konačno i doslovno iskače iz okvira standarda; bilo da se radi o oglašavanju ili o dominaciji na cesti i izvan nje.
Poigravajući se fotografskim tehnikama, zajedno s maštovitom igrom sjene i perspektive na digitalnom ekranu, ovaj pristup krade pažnju prolaznika, ali i srca budućih vozača.
Ova suradnja donijela nam je neke nove izazove, ali i nove prilike. Sakriti ovaj snažni SUV u maglu, na prvu se činilo drastičnim pristupom, ali otvorilo je nove vidike i postavilo smjernice i za neke buduće, jednako uspješne kampanje, izjavili su iz tvrtke Go2Digital.
Defender je ultimativno vozilo dualnog karaktera, idealno za on- i off-road terene, a ova je kampanja, kreirana u suradnji s tvrtkom Wallis Adria, svima nama otkrila neke nove puteve i proširila vidike, krijući od pogleda ono očito, kako bi otkrila sve što se krije ispod površine. „Uz inovativnu 3D kampanju na Illusion screenu, vjerujemo da će Defender i dalje oduševljavati ljubitelje urbanih i off-road pustolovina te pridonijeti rastu popularnosti brenda na hrvatskom tržištu.“, izjavila je Ana Butković, Marketing i PR Manager za Jaguar Land Rover brendove u Adria regiji.