No, ovih se dana u Zagrebu pojavio još jedan nagovještaj proljeća. Gotovo stvarna, prava 3D anamorfna iluzija neke je odvela na izvor prirodne mineralne vode Jana koji se nalazi ispod svetojanskih brežuljaka okruženih zelenilom Žumberačkog gorja.
U očuvanoj prirodi nadomak Zagreba Jana iz svog izvora putuje s dubine od 800 metara i ostaje netaknuta sve do trenutka otvaranja boce. I to ne bilo kakve boce! Iz poštovanja prema prirodi, Jana se puni u boce napravljene od 100% reciklirane plastike. Taj važan iskorak glavna je okosnica kampanje Iz poštovanja prema prirodi koja svojim vizualima nagovještava proljeće i donosi dašak blistave svježine u tmurne zimske dane. Vizualom dominira Janina 100% reciklirana boca koju još nekoliko dana možete pogledati na najvećem Go2Digital ekranu na najvećem novozagrebačkom raskrižju Avenije Dubrovnik i Avenije Većeslava Holjevca. Prikaz izvora na impresivnom ekranu Avenue Malla prati i kampanja na najfrekventnijim city light ekranima Go2Digital mreže po cijelom gradu.
„Jana kao lider na tržištu prirodnih mineralnih voda uvijek se trudi svojim potrošačima pristupiti putem najmodernijih svjetskih tehnologija oglašavanja te na taj način oglašavanje učiniti zanimljivim i lako pamtljivim. Također, svjetski trendovi potakli su nas da komunikaciju brenda usmjerimo upravo u smjeru brige i očuvanja okoliša. Shvatili smo da moramo biti ambasadori prirode i pomoći joj da se nastavi okretati dalje. Kako bismo bili vjerodostojni i u našim djelima, predstavili smo Janu u novom ruhu odnosno novoj 100% recikliranoj boci. Ovaj iskorak brenda Jana okosnica je i nove marketinške kampanje koja nosi naziv Iz poštovanja prema prirodi čime Jana želi biti ambasador prirode i pomoći joj da se nastavi okretati dalje“, istaknula je Vedrana Vlahović, voditeljica robne marke Jana u kompaniji Jamnica plus, jednoj od kompanija Fortenova grupe te je dodala da uvođenjem ekološki prihvatljivije ambalaže brend i kompanija pokazuju da doista brinu o okolišu i čuvaju ga za generacije koje dolaze.
U ovom svijetu, samo mijena je stalna, riječi su Petra Preradovića. Priroda se konstantno okreće i mijenja: promjenama godišnjih doba, noći i dana, kruženjem vode i planeta, protocima energije, ciklusom rasta i umiranja biljaka. Čovjek je dio prirode, pa jednako tako funkcionira i naše tijelo u kojem se konstantno odvijaju mnogobrojni biokemijski i energetski procesi. Da bi se stvari promijenile na bolje, potrebno je zavrtjeti kotač, pokrenuti mlin, koji je i glavni element ove kampanje. Kao i puno puta do sada, pokretač promjena je Jana. Upravo zbog svega toga, ova kampanja posvećena je prirodi i ciklusima života. Osmišljena je u suradnji s kreativnom agencijom Saatchi & Saatchi iz Zagreba.
„Sa Janom se uvijek trudimo pomicati granice i učiniti nešto neočekivano. Upravo iz tog razloga smo se odlučili u ove sive zimske dane građanima donijeti zelenilo i svježinu Janinog izvora, a najbolji način da to realno dočaramo je putem Go2Digitala i njihovih najinovativnijih medija“, istaknuo je Robert Pešić, Business Director of Creative Operations Publicisa.
„Kampanja je počela ovaj tjedan. Požurite se vidjeti ju među prvima. Za impresivan i vjeran prikaz nove Janine boce i vizuala korišten je Illusionscreen koji zahtijeva preciznu tehnologiju ispravnog pozicioniranja i „prelamanja“ objekta kako bi iluzija bila vjerna i stvarna – ona je prozor u druge svjetove, proširuje postojeću arhitekturu ili stvara dojam lebdećih tijela. Nova Jana kampanja ima u sebi neku blistavu jednostavnost i čistoću koju smo htjeli prikazati na najdojmljiviji način. Vjerujemo da smo uz ovu Illusionscreen 3D aktivaciju u tome uspjeli, jer to je jedini način na koji oglašivači mogu i sasvim običnu kampanju pretvoriti u nešto izvanredno i impresivno,“ objasnio je Maro Majstorović, direktor posebnih projekata Go2Digitala.