To je to što me zanima!

I tate, za promjenu

Super kampanjom City Center one poručuje kako ravnopravan odgoj počinje od pelena
Vidi originalni članak

Tate su super, ali postoje stereotipi zbog kojih im se naizgled „oduzimaju“ zasluge. Jedan od njih tiče se i “vještine” mijenjanja pelena, barem se tako čini kad je riječ o baby roomovima na javnim mjestima. Te su prostorije najčešće označene simbolom majke s djetetom. Zato se postavlja pitanje - gdje su tate u toj priči? 

Potaknut time, City Center one je povodom Međunarodnog dana djece odlučio uhvatiti se u koštac s ovom predrasudom i vrata svog baby rooma “presvući” tako da se unutar te prostorije i mame i tate osjećaju jednako dobrodošlima.  

Kampanjom I tate, za promjenu, ovaj shopping centar nastoji naglasiti važnost uključenosti oba roditelja u odgoj mališana uz jasnu poruku: ravnopravan odgoj počinje od pelena. Upravo je zajednički pristup odgoju ključan za boljitak psihičkog i fizičkog razvoja djece, što potvrđuju i brojna istraživanja.  

Više o aktualnoj kampanji City Centera one, ali i zabavnom nagradnom natječaju  Naši pelenaši u kojemu vas čekaju vrijedne nagrade, možete saznati na web stranici City Centera one.  

Idi na 24sata