Mladi hrvatski olimpijac Natko Zrnčić Dim i njegova majka Maja zaštitna su lica najnovije kampanje tvrtke Procter&Gamble – Hvala ti mama. „Ponosni sponzor majki“ Procter&Gamble je od 2012. godine globalni partner Međunarodnog olimpijskog odbora, a kampanjom se odaje priznanje majkama vrhunskih sportaša diljem svijeta.
Natko Zrnčić Dim već je nekoliko mjeseci u pripremama za jedan od najvažnijih nastupa u svojoj karijeri, a osoba koja je neprekidno prisutna na njegovom putu prema Olimpijskim igrama je upravo njegova majka Maja.
„Kampanja „Hvala ti mama“ najljepši je poklon koji majke sportaša mogu dobiti. Prilika je to da se prisjetimo brojnih odricanja, ali i prekrasnih trenutaka koje bavljenje sportom donosi. Svaka majka prolazi brojne prepreke tijekom odrastanja i odgoja djece, ali mislim da majke sportaša sve emocije doživljavaju i dvostruko zbog čega je i naša zahvalnost na svakom njihovom uspjehu dvostruka. Djeca uče na primjerima odraslih pa se nadam da sam i ja bila dijelom poticaja koji je Natka doveo do Olimpijskih igara 2018. godine“, izjavila je Maja Zrnčić.
Mladog hrvatskog skijaša i olimpijca Natka Zrnčića Dima za oko dva mjeseca očekuje jedan od najvećih trenutaka u skijaškoj karijeri, a priznaje da je majka Maja oduvijek bila dio njegovog najužeg tima.
„Iza svakog sportaša stoji izuzetno poticajan tim, ali majčina podrška je ona koja zapravo prevagne kad dođu teži trenuci. Obitelj je iznimno važna karika u sportskim uspjesima i majke su te koje u ključnim prekretnicama preuzimaju ulogu trenera, liječnika, motivacijskog govornika, ali i najvažniju ulogu u kojoj su samo mame. Teško je naći dovoljno riječi i izraza da im se na pravi način zahvalimo i zato je kampanja „Hvala ti mama“ podsjetnik svima nama na izuzetne uspjehe koje mame postižu svakoga dana “, rekao je hrvatski skijaš Natko Zrnčić Dim.
„Misija kompanije Procter&Gamble je olakšati posao majkama diljem svijeta. Kampanjom „Hvala ti mama“ dodatno odajemo priznanje svim majkama sportaša, ali i majkama koje svaki dan obavljaju nemjerljiv i neprocjenjiv posao za svoje obitelji. Sretni smo što i u Hrvatskoj možemo predstaviti suradnju s vrhunskim sportašem, ali i što na ovaj način možemo zahvaliti njegovoj majci“, rekao je Srđan Lisac, član Uprave P&G-ja za Hrvatsku.
Kao dio globalne kampanje za majke sportaša P&G je nedavno predstavio i kratki film kojim daje svoj doprinos borbi protiv predrasuda koje su prisutne i u sportu. Film „Ljubavlju protiv predrasuda“ pokazuje kako bi izgledao svijet kada bismo ga gledali majčinim očima.