To je to što me zanima!

HUDI Digitalni AdEx na DigitalPub Dayu otkriva koliko se u 2023. trošilo na digitalne oglase

Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI), objavit će rezultate HUDI digitalnog AdEx istraživanja za 2023. godinu na drugom izdanju DigitalPub Daya.
Vidi originalni članak

Zagreb, 13. lipnja 2024.  – Istraživanje HUDI Digital AdEx otkrit će kolika je ukupna vrijednost oglašavanja na pretraživačkim platformama i društvenim mrežama koju su generirale velike kampanje, mala i srednja poduzeća te privatne osobe u 2023. godini. Od ove godine, HUDI Digital AdEx po prvi puta odvojeno prati i prihode od digitalnih oglasa u oglasnicima, a osim toga, predstavit će se koliko se ulagalo u display, video, native i specijalne projekte. Istraživanje je treću godinu zaredom proveo Momentum, austrijska agencija s više od 15 godina iskustva u istraživanju AdEx-a, uz podršku Ipsos Hrvatske. 

Ozren Kronja, izvršni direktor Hrvatske udruge digitalnih izdavača, najavljuje kako je, u usporedbi sa stagnacijom u 2022., u 2023. tržište raslo u svim područjima mjerenja. A koliko točno, saznat ćemo na DigitalPub-u. 

Navigiranje kroz dezinformacije 

Ovogodišnji DigitalPub Day 2.0, stručna konferencija u organizaciji HUDI-ja, naslovljen je “Navigating Misinformation: Sail the seas of information with the compass of critical thinking” i posvećen je borbi protiv dezinformacija i zaštiti ljudi u internetskom okruženju. Osim HUDI-jevog aktivnoga sudjelovanja u dva ključna fact-checking projektaTurFacto Agencije za elektroničke medije i Ministarstva kulture i medija, u suradnji sa Sveučilištem VERN’, i FACT, u suradnji s FERIT-om Osijek, borbi protiv dezinformacija priključuje se i Google News Initiative sa prezentacijom na temu prebunkinga koju će održati Natalia Żaba, Google Teaching Fellow. Voditeljica marketinških komunikacija u A1, Marina Parić, upoznat će sudionike s platformom #BoljiOnline, usmjerenom na zaštitu pojedinaca na internetu. 

Novi SoMo Borac, događaj za najjače digitalce regije 

Programski dio konferencije zatvorit će se najavom SoMo Borca, događaja koji iz godine u godinu nagrađuje najuspješnije kampanje čitave regije, a ove će se godine održati 25. listopada. Cijelu priču o digitalnom svijetu i oglašavanju zaokružuju HUDI-jevi partneri Linker i Go2Digital koji podržavaju misiju i viziju konferencije. 

Broj sudionika na DigitalPub Dayu je ograničen, a održava se 18. lipnja 2024. u Wespa Bussines & Loungeu u Zagrebu. 

Financira Europska unija – NextGenerationEU. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih. 

Izvršni odbor HUDI čine Igor Cenić, član upravnog odbora Hanza Medije, Marin Katušić, direktor razvoja sadržaja, Index promocija, Maja Blumenšajn, direktorica novih medija Nove TV, Tonko Weissmann, izvršni potpredsjednik i član uprave RTL-a Hrvatska, Zoran Turković, izvršni direktor i član uprave u 24sata, te Miran Pavić, osnivač i direktor Telegram Media Grupe; dok je predsjednik HUDI-a Matej Lončarić, glavni direktor digitalnog poslovanja, CME Adria. 

O HUDI-ju: Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) vodeće je strukovno udruženje za okupljanje online medija i svih ostalih industrija koje sudjeluju u digitalnom oglašavanju. Osnovali su je Hanza Media, Index promocija, Nova TV, RTL Hrvatska, Styria i Telegram Media Grupa. Sve novosti iz Hrvatske udruge digitalnih izdavača možete pratiti na HUDI webu, Facebooku, Instagramu ili LinkedInu

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare