Hrvatska turistička zajednica kreirala je posebni promotivni projekt „VisitSlavonia, ShareSlavonia“, koji će se na društvenim mrežama provoditi pod hashtagovima #VisitSlavonia i #ShareSlavonia. Riječ je o promociji fokusiranoj na blogove i društvene mreže Facebook, Instagram i Twitter, pa će tako Slavoniju i njezine turističke lokalitete do 10. srpnja doživjeti deset poznatih svjetskih blogera i influenceri s ključnih tržišta.
Program putovanja počeo je 6. srpnja u Zagrebu, a četverodnevni boravak u Slavoniji počinje 7. srpnja u Osijeku, gdje program uključuje razgledavanje znamenitosti grada uz šetnju pješačkim mostom, posjet Tvrđi, kušanje vrhunskih vina, ali i piva iz prve hrvatske tvornice piva.
Program drugog dana boravka u Slavoniji uključuje posjet i obilazak Baranje, a jedna od aktivnosti je i posjet čarobnom Kopačkom ritu gdje će doživjeti vožnju kanuima te tako imati jedinstvene prilike za fotografiranje bogate flore i faune. Fokus će biti i na predstavljanju bogate eno-gastronomije pa program uključuje posjet vinariji Josić, agroturizmu "Ivica i Marica" te Baranjskoj kući, a od aktivnosti je predviđen golf u Popovcu.
Treći dan uključuje posjet Đakovu i Vinkovcima gdje će posjetiti gradske muzeje, a ostale lokalitete i ljepote doživjeti kroz vožnju biciklom, ali i brodom na rijekama Bosut i Spačva.
Zadnji dan je rezerviran za Vukovar gdje program, između ostalog, uključuje obilazak destinacije Vukovar-Vučedol-Ilok, Europske destinacije izvrsnosti (EDEN), ali i posjet Muzeju vučedolske kulture, kušanje vina te vožnju Dunavom.
- Želja nam je približiti svijetu hrvatsku kontinentalnu ponudu, posebno Slavoniju, koja ima velik potencijal za razvoj cjelogodišnjeg turizma. U srcu turističke godine ciljano dovodimo svjetski poznate blogere, vlogere i influencere iz cijelog svijeta kako bi pokazali da i u ovom dijelu Hrvatske postoji itekako zanimljiv sadržaj za nezaboravni odmor pun doživljaja - izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice. Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice grada Zagreba, poručila je da im je drago što ih je Hrvatska turistička zajednica uključila i u ovaj projekt kako bi zajedničkim snagama prezentirali i promovirali kontinentalnu ponudu Hrvatske, uključujući i Zagreb.
U programu sudjeluju najpopularniji blogeri i influenceri na tržištima Njemačke, Poljske, Velike Britanije, Švedske, Belgije i Nizozemske, a jedan od blogera dolazi čak iz dalekog Japana. Među blogerima je i Wojciech Tyluśiz Poljske, koji sa suprugom uređuje blog CroLove. Riječ je o blogu koji je potpuno posvećen Hrvatskoj te koji na tjednoj bazi ostvaruje više od 150.000 posjeta. Iz Njemačke je stigla poznata i na društvenim mrežama vrlo popularna Jessica Henze, čije objave ostvaruju više od 250.000 pregleda na tjednoj bazi, a na Instagramu je prati gotovo 140.000 fanova.
Putovanje i boravak blogera u Slavoniji uživo će emitirati i na društvenim mrežama HTZ-a.