To je to što me zanima!

Novi HT-ov sustav omogućuje puno osobniji pristup korisniku

Novi sustav prepoznaje korisnike koji na vrijeme i redovno podmiruju obveze i prema njima ima poseban, mnogo osobniji pristup
Vidi originalni članak

Telekom operateri dijem svijeta sve više ulažu u poboljšanje standarda kvalitete svojih usluga i ukupnog korisničkog iskustva, a u Hrvatskoj u tome predvodi Hrvatski Telekom. U najvećem domaćem telekom operateru pokrenuli su veliki projekt digitalne transformacije kojem je cilj postavljanje korisnika i njegovog zadovoljstva u središte poslovanja. Dio tog zahtjevnog procesa je i implementacija modernog bihevioralnog pristupa prema korisnicima koji će omogućiti kvalitetnu i individualnu analizu njihovih navika i fleksibilan pristup HT-a.

Osobni pristup korisniku

Jedan od prvih projekata koji se temelji na bihevioralnom pristupu korisnicima osmišljen je u dijelu naplate i to internim snagama HT-ovih stručnjaka. Osnovni cilj novog sustava bio je izdvojiti korisnike koji na vrijeme i redovno podmiruju obveze, a kako bi prema njima u HT-u razvili poseban, mnogo osobniji pristup.

O tome smo razgovarali sa stručnjacima HT-a koji su razvili novi sustav.

”Korisnici koji svoje obaveze podmiruju redovito u slučaju jednokratnih problema s plaćanjem mogu računati na mnogo fleksibilniji i osobniji pristup naših djelatnika. Takav pristup će osjetiti većina naših korisnika jer njih gotovo 2/3 na vrijeme podmiruje sve svoje obveze“, objasnio je Goran Marković, voditelj Odsjeka za naplatu potraživanja i upravljanje kreditnim rizikom HT-a.

Marković naglašava da će novi sustav osigurati jednaku uslugu i tretman korisnika bez obzira na mjesečnu potrošnju, bila ona 50 ili 500 kuna mjesečno.

„Pri kategorizaciji korisnika, uz parametre poput vremena kašnjenja i iznosa dugovanja , sada gledamo i niz drugih poput vrste usluge, povijesti plaćanja računa i sl.“, dodala je Elvira Šarlija.

Pametno komuniciranje

Novi sustav koji je HT-u omogućio još bolje poznavanje svojih korisnika omogućuje primjenu i u drugim dijelovima kompanije, pojasnio je voditelj projekta Boris Nekić. Sustav omogućuje da se korisnicima koji redovito podmiruju svoje obveze prilagodi i ponuda HT-a, na čemu će se raditi u narednom razdoblju.

”U HT-u paralelno dizajniramo mnogo novih sustava s ciljem povećanja zadovoljstva korisnika. U dijelu naplate otvaramo više kanala bezgotovinskog plaćanja, uvodimo nove načine informiranja putem televizije ili interneta kao i proaktivno informiranje pozivom”, otkrila je Iva Pavlović.

U HT-u mnogo polažu na zadovoljstvo korisnika i uvjereni su da će njihovi korisnici vrlo brzo osjetiti poboljšanja u odnosu HT-a prema njima.

Jedinstveno rješenje razvili stručnjaci HT-a
Ovaj je sustav jedinstven na hrvatskom tržištu, a rijetke su kompanije koje imaju nešto slično u svijetu. Sustav su u potpunosti osmislili i implementirali stručnjaci HT-a, njih 20 i to iz raznih poslovnih područja. Pomoć u razvoju sustava imali su od strane SAP partnera, društva Altima d.o.o.
”Bio je to pravi timski rad. Duže vrijeme smo razmišljali na koji način unaprijediti proces da bude više korisnički orijentiran. Samu ideju bihevioralnog pristupa u procesu naplate potraživanja smo intenzivnije počeli razvijati krajem 2014. godine”, rekao nam je Boris Nekić.

 

Idi na 24sata

Komentari 28

  • ojhrvatskamati 01.08.2017.

    Predlažem svima da kad im istekne pretplata samo odu u drugu mrezu prebaciti broj i cekati da vas zovu,,, kad vas nazovu dobit cete istu tarifu koju ste imali po duplo manje cak i vise od duplo u odnosu na prije....

  • KOKKYCH 31.07.2017.

    I ja sam njih prepoznao i nemam namjeru imati osobniji pristup...dapače

  • Tiffany 31.07.2017.

    Kako za koga od kako imamo interneta u kuci evo vec 12 godina u tcomu smo ,svaki mjesec placamo normalno na vrijeme.Dobila razne popuste na uredaje za stvarno male novce.Nema nikakvih smetnji,dobili smo novi ruter naravno prije jedno 4 godine,brzina odlicna nikad nije pukla,promjenili su kablove na kucama do nas da imamo jos bolju mrezu,nazvala ih oko 5 popodne i rekli da ce doci vidjeti i drugi dan su ujutro dosli vec u 9 sati njih petero i postavljali sve. Dok kod drugih operatera nije tako znam po pricama a i iskustivma moje familije i prijatelja svi su u nekim drugim mrezama i stalno nesta kukaju,stalno se premjestaju a nece nikako na tcom jer im pre skupo.E pa ako hoces kvalitetnu mrezu onda treba i platit,170 kn za telefon i flat internet sa velikom brzinom je super cjena.Zapravo sve ovisi na kakvoj si lokaciji,naravno ako si blizu sume negdej ili u selu najvrjerojatnije je da neces imati dobru mrezu zbog losih i starih zica.Jedina stvar koja je losa je satelit i zato smo uzeli tarifu bez maxtva jer sta ce nam ako bilo kakvo nevrijeme dode ne moze se gledati.

Komentiraj...
Vidi sve komentare