Komunikacijskom stručnjaku Krešimiru Macanu u petak su se na panelu pridružili pokretači Prodajni Mindset Kluba, Vedran Sorić i Saša Tenodi, istaknuvši najvažniju formulu uspješne prodaje.
“Networking je jedina strategija koja uvijek uspijeva”, ustvrdio je Tenodi, pojasnivši da je upravo zato njihov koncept druženja i razmjene znanja u sklopu njihovog Kluba dobio i regionalnu prepoznatljivost. U četvrtak je naime pred više od 170 sudionika u samom središtu Ljubljane pokrenuta franšiza Prodajnog Mindseta u Sloveniji. Hrvatski koncept networkinga i jačanja prodajnih vještina, s ciljem dizanja profesionalnih standarda i uvođenja inovativnih praksi odsad će se širiti i Slovenijom.
“Temelj cijele priče Prodajnog Mindseta je vještina komunikacije u prodaji i ponosni smo što je ovaj hrvatski format zadobio i regionalnu prepoznatljivost. Prodaja je nažalost i dalje često marginalizirana, no zaboravljamo da najmanje 15 posto radno sposobnog stanovništva radi upravo u prodaji, te da je svaki četvrti oglas za posao – onaj za stručnjaka u prodaji. Jasno je kako postoji puno prostora za napredak, kako prodajnih vještina, tako i reputacije same struke i vrijednosti koje ona donosi gospodarstvu“, istaknuo je Vedran Sorić. Uz podršku poznatog poduzetnika Ognjena Bagatina, Prodajni Mindset Klub svakim danom okuplja sve više članova, i to najčešće usmenom predajom.
„Sve što se događa oko Prodajnog Mindseta u Sloveniji potvrda je i glavne poruke koju smo tamo čuli - prodaja ne završava prodajom, već preporukom. A broj sudionika na otvorenju u Ljubljani, kao i rast članova Kluba, dokaz su uspješne prodaje“, poručuju osnivači.
Osvrnuli su se na strategiju promocije koncepta u Hrvatskoj – organizacijom konferencije Prodajni Mindset: The Wolf Strikes Again, kada su u Zagreb doveli pravog vuka s Wall Streeta, Jordana Belforta. Uskoro proglašena najuspješnijom prodajnom konferencijom desetljeća te nagrađena HUOJ Grand PRixom za događaj godine, vidljivost Prodajnog Mindseta podigla je na regionalnu razinu.
"Od prvog dana smo zagovarali promjenu dosadašnje prakse. Nismo dijelili kotizacije, a uspjeli smo rasprodati dvoranu. Mnogi organizatori u regiji kasnije su također preuzeli taj trend. Drago mi je što je našom inicijativom cijelo tržište u posljednjih godinu dana napravilo značajan iskorak", zaključio je Tenodi.
Nakon Ljubljane, dio sudionika je u sklopu spektakularne „From Sales Mindset 2 WEEKEND.17 Business Grand Tour“ karavane ekskluzivnih automobila, preko Trsta, Portoroža, Motovuna i Umaga stigao u Rovinj. Automobili vrijedni više od dva milijuna eura okupljeni u suradnji s Highlife Clubom privukli su poglede znatiželjnika. Među njima je bio i najbolji vozač među pjevačima, Sandi Cenov, koji je i sam vlasnik impresivnog Lotusa Elise Cup 250.