‘Svaka nagrada je svojevrsno priznanje, ali kada se dobije od potrošača kojima se izuzetno vjeruje, nosi posebnu težinu. Upravo je iz tog razloga Mesna industrija Gavrilović ponosna što drugu godinu zaredom dobiva povjerenje hrvatskih majki, koje su ovog puta zaključile kako su naši trajni naresci, hrenovke, parizeri i posebne salame najbolji izbor na domaćem tržištu’, istaknula je na svečanoj dodjeli nagrada Ivana Kaleb iz marketinga Gavrilovića.
Agencija za istraživanje tržišta i ispitivanje javnog mnijenja Selektiva provela je novo on line istraživanje u kojima je sudjelovalo više od 5.000 mama svih dobnih skupina od kojih su najzastupljenija dobna skupina majke od 25 do 34 godina.
Najzastupljeniji su bili proizvodi koje redovno kupujemo i koristimo u kućanstvu kao i usluge koje povremeno ili stalno koristimo. Kod svakog proizvoda ocjenjivalo se zadovoljstvo korištenjem, okus proizvoda, procijenjena vrijednost za uloženi novac te namjera preporuke.
‘Biti višestruki izbor naših majki je najbolja preporuka i putokaz svakom potrošaču, a nama motiv i obveza da budemo još bolji. Zato potražite ružičastu oznaku ‘Odabrale mame’ na pakiranjima te priuštite najmilijima naše trajne nareske, hrenovke, parizere i posebne salame. I bit će odlični, jer od Gavrilovića su. I hrvatskih mama, naravno!’, zaključila je Ivana Kaleb.