Hrvatska oglašivačka industrija najveća je u regiji i konstantno unaprjeđuje kvalitetu. U posljednjih nekoliko godina hrvatski se projekti ističu u regiji po osvajanju nagrada i priznanja na najvećem svjetskom festivalu kreativnosti u Cannesu. Četiri hrvatske agencije – Imago Ogilvy, Studio Sonda, EssenceMediacom i Bruketa&Žinić&Grey do sada su osvojile kanske lavove.
Napredak cijele industrije reflektira se u povećanom broju stranih narudžbi, međunarodnim priznanjima i članstvima u žirijima međunarodnih natjecanja. Sudeći po tim kriterijima, trenutno svjedočimo najboljim vremenima hrvatske oglašivačke industrije.
To se pokazalo i na nedavno održanom regionalnom natjecanju BalCannes, gdje su agencije iz Hrvatske osvojile najveći broj priznanja. Renesansu industrije reflektiraju i Dani komunikacija, nekad okupljalište lokalnih stručnjaka, a danas jedno od vodećih regionalnih događanja koje privlači publiku kvalitetom sadržaja koji osiguravaju neki od najboljih stručnjaka iz cijelog svijeta.
Na cijenjenom Cannes Lionsu, koji će se održati od 19. do 23. lipnja, prvi će put žirirati čak dva predstavnika hrvatske kreativnosti. Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey) pridružit će se žiriju kategorije Industry Craft Lions, dok će Damir Ciglar (Imago Ogilvy) žirirati u sklopu kategorije Film Craft Lions. Ova dva ugledna kreativca, nakon stroge kanske selekcije, pridružit će se globalnom žiriju koji će se sastojati od ukupno 197 vodećih stručnjaka s čak 58 tržišta, a odabirat će projekte koji će se naći u užem izboru natjecanja. To je veliki iskorak u odnosu na prošlu godinu, kada je Hrvatska imala samo jednu predstavnicu, cijenjenu stručnjakinju Jelenu Fiškuš iz Studija Sonde.
„Broj članova žirija iz neke zemlje jasno reflektira njezinu poziciju na globalnoj mapi. Ovo je rezultat dugogodišnjeg rada cijele naše industrije“, ovim je povodom izjavio Davor Bruketa.
„Ovo nije samo osobno priznanje za Davora i mene već i međunarodno priznanje za našu industriju, kao i kontinuitet kvalitete rada HURA-e“, dodao je Damir Ciglar.
Simon Cook (CEO, LIONS), poručio je: „Prvi krug ocjenjivanja, koji utvrđuje uži izbor za nagrade Cannes Lions, ključan je. Okupili smo vrhunsku postavu izuzetnih talenata i stručnjaka iz cijelog svijeta koji unose mnogo predanosti i stručnosti u važan zadatak koji obavljamo. Želio bih izraziti svoju zahvalnost za njihov naporan rad u probiru projekata koji će biti izdvojeni i nagrađeni na festivalu ove godine.“
Cijeli popis članova žirija pogledajte na službenim stranicama: canneslions.com/awards/jury, a sve informacije o festival dostupne su na canneslions.com.
***
Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network.
Pratite nas na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr.