Hrvatska poštanska banka najveća je banka u hrvatskom vlasništvu koja napreduje u svim segmentima poslovanja, spremna na brze promjene i izazove u iznimno konkurentskom okruženju. Svjesna da kompanija može napredovati samo sa zadovoljnim zaposlenicima koji su njen najznačajniji resurs, HPB je izgradila okruženje u kojem se cijene kompetentni i kreativni ljudi, potiče izvrsnost i gradi povjerenje te kontinuirano ulaže u razvoj znanja i kompetencija zaposlenika.
- Ponosni smo na naših 600 tisuća klijenata čije je povjerenje za nas najveći uspjeh i na više od tisuću zaposlenika koji predstavljaju najvažniju vrijednost i potencijal za buduće uspjehe. Među klijentima su sve zastupljenije mlađe generacije, dobri poduzetnici i uspješne kompanije, a prema neovisnim istraživanjima HPB ima najlojalnije klijente što nam daje poticaj i odgovornost da budemo još bolji – kažu u Hrvatskoj poštanskoj banci. Zahvaljujući odličnom timu i vjernim klijentima, HPB je primjer da se i u uvjetima snažne konkurencije može rasti, biti uspješan i raditi na dobrobit zajednice.
Za razvoj kompanije nužno je ulagati u zaposlenike kroz stalno učenje i dodatno obrazovanje što je jedan od prioriteta HPB-a.
- Tijekom 2018. i 2019. u Banci je proveden transformacijski program HPB 2.0 kojim je povećan organizacijski kapacitet za promjene, unaprijeđeno upravljanje razvojem talenata i osnažene kompetencije ključnih zaposlenika u iniciranju promjena. Za više od 70 zaposlenika koji su prepoznati kao potencijalni nositelji promjena organizirana je serija edukacija i radionica. Razvoj karijere, vještina vođenja projekata, liderstvo, razvojni plan i rad s mentorom neki su od najznačajnijih benefita za zaposlenike, dok je Banka realizacijom ovog programa postala još spremnija za međusobni prijenos znanja, izradu kvalitetnih projekata i prihvaćanje izazova modernog poslovanja – ističu u Hrvatskoj poštanskoj banci i naglašavaju da je jednako važna kvaliteta usluge, konkurentne cijene i dostupnost klijentima.
- Digitalizacija napreduje sve bržim koracima, a naš zadatak je olakšati financijsko poslovanje klijentima te ponuditi jednostavne, brze i sigurne proizvode s naglaskom na online bankarstvo.Uz digitalnu transformaciju, za osvajanje tržišta važno je biti inovativan što se odlično vidi iz primjera HPB-a koja lansiranjem jedinstvenih proizvoda te uvođenjem novih tehnologija pokazuje da je institucija koja ne prati, nego stvara trendove – ističu čelni ljudi banke. HPB je prva od banaka u Hrvatskoj uvela pristup eGrađanima putem svoje Token/mToken aplikacije koja korisnicima omogućuje elektroničku autentikaciju za pristup sustavu e-Građani (2014.). Prva je ponudila biometriju kao autentikaciju za prijavu u mobilno bankarstvo (2015.), a i omogućila otvaranje transakcijskog računa (prvo tekućeg, a kasnije i žiro) putem mobitela bez potrebe dolaska u poslovnicu – HPB SuperSmart (2016.). Također, prva na hrvatskom bankarskom tržištu uvela je funkcionalnost podizanja gotovine na bankomatima bez kartice te slanje koda za podizanje gotovine drugoj osobi, pod nazivom eGotovina (2017.), a 2018. pokrenula ePoslovnicu koja je redovna poslovnica i nudi skoro sve usluge kao i fizička uz pristup putem mobilnog i internetskog bankarstva.
- Banka smo u hrvatskom vlasništvu koja će iduće godine obilježiti 30 godina poslovanja. Isključiva usmjerenost na hrvatsko tržište daje nam priliku da bolje od konkurenata pratimo i razumijemo potrebe klijenata.Projektom 'Banka u Pošti' u kojem poštanski uredi posluju kao male bankarske poslovnice i nude gotovo sve bankarske usluge i proizvode za građane (ugovaranje kredita, kartica, digitalnih proizvoda i ostalih usluga, otvaranje računa), HPB je dostupna i u najudaljenijim mjestima, tamo gdje nema drugih banaka – napominju.
Društveno odgovorno poslovanje predstavlja poseban koncept aktivnosti i projekata kojima Banka nastoji uskladiti svoje aktivnosti i ukupnu ulogu s potrebama društva, u želji da ostavi pozitivan trag u zajednici u kojoj djeluje i doprinosi stvaranju boljih uvjeta za život u Hrvatskoj, što je njena misija. Vrijednosti koje u tom pogledu zagovara uvjet su dugoročne poslovne uspješnosti, snažnijeg gospodarstva i boljeg društva u cjelini.
HPB puno truda ulaže u financijsku pismenost klijenata, studenata i školaraca te umirovljenika. Kreiranjem posebnih linija proizvoda, ugovaranjem poslovnih suradnji te organiziranjem edukativnih radionica želi podržati sve segmente svojih klijenata. Također, Banka ima suradnju s UNICEF-om, članica je inicijative Global Compact, 2019. joj je kao jedinoj banci dodijeljeno priznanje 'Odabrale mame' kao potvrda kvalitete usluga i proizvoda, a čak dva puta primila je i priznanje 'Poslodavac partner'.
- Brza digitalizacija omogućit će zauzimanje značajnog mjesta u novoj raspodjeli tržišnih pozicija. Banka je napravila iskorak u stambenom financiranju s najpovoljnijim APN-om u 2019., a u 2020. nastavlja s konkurentnom ponudom različitih kredita uz naglasak na odgovorno kreditiranje - kažu u Banci.
Međutim, osim samog odabira kvalitetnih ljudi, potrebno je ulagati u njihov razvoj. Navedeno je osobito važno u današnjem svijetu kojeg obilježavaju brze promjene potaknute tehnološkim razvojem.