Heineken® osvježava UEFA Champions League već 14 godina, baš kao što to ove godine svojim sjajnim nastupima radi i Dinamo. Pivo i nogomet odlično idu zajedno, ali najbolje idu tek kada se podijele s pravim društvom. Jer što je gol, ako ga ne možeš proslaviti s prijateljima ili pogrešno dosuđeno zaleđe, ako pored sebe nemaš ekipu s kojom možeš kritizirati suđenje.
Zato Heineken® ove godine nastupa u UEFA Champions League pod motom «U društvu je bolje», porukom koja slavi nezaboravne nogometne trenutke u kojima se najviše uživa kada ih se dijeli s drugima.
Maksimir će u srijedu, 6. studenog biti epicentar vrhunskog nogometa i veličanstvenog navijanja. Gosti koji su na svom terenu jedva izvukli jedan bod, sada dolaze na megdan vrlo raspoloženom Dinamu. Želiš li biti dio te atmosfere? Odgovori na pitanje: koliko godina je Heineken® sponzor UEFA Champions League?
Odgovor pošalji na: potrosac@heineken.com.
Možeš osvojiti dvije ulaznice za utakmicu i, u duhu Heinekenovog slogana «U društvu je bolje», provesti najuzbudljivije nogometne trenutke u pravom društvu.
Pravila nagradnog natječaja: www.heineken.com/hr.