To je to što me zanima!

Gorenje je ponosni nositelj Customers' Friend medalje - Jer mi cijenimo svoje kupce!

Misija programa ICERTIAS Customers' Friend promicanje je i poticanje kvalitetnijeg odnosa između pružatelja usluga/proizvoda i njihovih klijenata i kupaca, sve s ciljem osiguranja najkvalitetnijeg proizvoda/usluge i podrške za potrošače
Vidi originalni članak

Zašto je Gorenje ponosni vlasnik deklaracije ICERTIAS Consumers' Friend?

  • Zadovoljstvo naših klijenata i kupaca naš je prvi i glavni prioritet.
  • Nastojimo ostvariti najkvalitetniji odnos s našim klijentima i kupcima, težeći izgradnji maksimalnog međusobnog povjerenja.
  • Uz najviši stupanj profesionalnosti, kvaliteta našeg odnosa s klijentima temelji se i na stručnosti, znanju, ljubaznosti, iskrenosti, transparentnosti, uzajamnom poštovanju, suosjećanju, strpljenju i pozitivnom pristupu svakom kupcu i klijentu.
  • Podržavamo Deklaraciju Ujedinjenih naroda o ljudskim pravima, kao i Međunarodni pakt Ujedinjenih naroda o ekonomskim, socijalnim i kulturnim pravima, osim točaka koje možda krše zakone zemlji u kojoj mi poslujemo.
  • U svom poslovnom ponašanju činimo sve što je u našoj moći kako bismo se pridržavali zakona zemlje u kojoj poslujemo, posebice propisa o pravima potrošača i propisa o pravima zaposlenika.
  • Za nas je svaki kupac najvažniji – bez obzira na spol, seksualnu orijentaciju, rasu, nacionalnost ili vjeru.
  • U svom poslovanju nastojimo da naši proizvodi i usluge pozitivno pridonose kvaliteti života i kvaliteti zdravlja naših kupaca.
  • Ekološki smo svjesni i pazimo da naši poslovi imaju najmanji mogući negativan utjecaj na prirodni okoliš u kojem poslujemo.
  • Imamo nultu toleranciju za bilo koju vrstu korupcije i kriminala.
  • Pokušavamo svoje sporove riješiti sporazumno ili drugim mirnim sredstvima, a tek kad to nije moguće, obraćamo se nadležnim sudovima.

Ovo veliko priznanje pomoći će nam u ostvarenju ciljeva i motivirati da u budućnosti budemo još bolji.

Idi na 24sata