Naime, u posebno kreiranom gastronomskom kutku pripremala su se ukusna jela od proizvoda Konzumovih robnih marki, a koja su mogli isprobati svi okupljeni. Uz uživanje u finim specijalitetima i dobroj zabavi, kupci su imali priliku sudjelovati u kvizu te osvojiti neku od nagrada, koje je također osigurao Konzum u obliku svojih robnih marki.
Na meniju su se našle praline od Adria Mare kozica na kremi od celera s mediteranskim umakom od K Plus Aretos grčkog jogurta, K Plus pileća prsa sa složencem od mlinaca istog brenda i pancete s umakom od K Plus grana padano sira te na kraju desert – muffin od Active Zone jogurta i K Plus šumskog voća s umakom od vanilije.
Tako su neodoljivi mirisi fino spravljenih jela iz Konzumovog gastronomskog kutka privukli brojne posjetitelje, među kojima su bile i neke poznate osobe iz javnog života, poput Dalibora Petka, Antonije Stupar Jurkin te Ane Begić Tahiri, koja je ujedno zaštitno lice Konzumove kampanje Provjereno dobri.
Upravo cjelogodišnjom imidž kampanjom Provjereno dobri Konzum promovira proizvode svojih robnih marki koji su kontinuirano prisutni u košaricama vjernih kupaca, a koji osim kvalitetom i povoljnijom cijenom, odgovaraju potrebama modernog kupca.
Ovo nije bio prvi kulinarski događaj koji je organizirao Konzum. Naime, kao svojevrsna uvertira u kampanju Provjereno dobri, početkom veljače na kulinarskoj radionici desetak novinara i influencera zajedno sa chefom Marinom Rendićem uživalo je u provjereno dobrim proizvodima Konzumovih robnih marki te pripremilo ukusna jela koja se zbog jednostavne pripreme uklapaju u moderan stil života.