U čast ovog jubileja, u srijedu, 10. svibnja, u svim Fashion Company trgovinama u Zagrebu, Splitu, Rijeci i Zadru kao i na online trgovini Fashion&Friends očekuje vas 30% popusta na nove kolekcije vodećih svjetskih modnih brendova.
Počeci Fashion Company
Osnivač i vlasnik kompanije Milija Babović započeo je svoju poduzetničku priču otvaranjem samostalne tekstilne trgovine u Crnoj Gori 1982. godine.
Samo sedam godina kasnije, postao je prvi zastupnik jedne svjetske modne marke u bivšoj Jugoslaviji – talijanskog brenda Diesel, a potom i brendova Replay, Stefanel, Cesare Paciotti, Sergio Rossi i Casadei.
Ovaj vizionarski poduhvat doveo je do revolucije na tržištu tadašnje Jugoslavije i postavio temelje na kojima će 1993. godine biti osnovana kompanija Fashion Company.
Razvoj poslovanja
U godinama koje su usljedile, kompanija je preuzela vodeću ulogu na Balkanu u distribuiranju, maloprodaji i veleprodaji poznatih imena svjetske mode, uključujući Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Replay, Diesel, Guess, Hugo, Boss, Patrizia Pepe, Steve Madden i još 30 drugih.
Zahvaljujući mreži od preko 130 maloprodajnih objekata u Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Makedoniji, Albaniji, Sloveniji i Rumuniji, Fashion Company je danas prva asocijacija kada je riječ o vrhunskom shopingu prestižnih svjetskih brendova.
Nova generacija
Priču o uspjehu i kontinuiranom razvoju nastavlja druga generacija obitelji Babović.
Od 1. siječnja 2023, upravljanje kompanijom Fashion Company preuzima novi generalni direktor Stefan Babović, koji je prethodno upravljao vodećom kompanijom u segmentu agroindustrije Victoria Group.
Omiljeni modni koncept u regiji
Multibrend koncept Fashion&Friends predstavljen je 2007. godine kao jedan od strateških projekata kompanije te je postao sinonim za najnovije modne trendove u regiji. Pruža potpuni užitak u shopingu, jednak onom koji bi potrošači imali u trgovinama svjetskih metropola.
Fashion&Friends webshop, lansiran 2018. godine, postao je najbrže rastući segment poslovanja Fashion Company.
Potrošačima je na raspolaganju istoimena shoping i loyalty aplikacija, koja omogućuje još jednostavniju i bržu kupovinu, te uvodi kompaniju u novu eru digitalnog poslovanja.