Manjak digitalizacije u medicinskim ustanovama predstavlja sve veći izazov u svijetu gdje tehnologija redefinira način rada u gotovo svim sektorima. Nedostatak centraliziranih sustava za upravljanje podacima i procesima često rezultira administrativnim kaosom, propuštenim terminima i ograničenom dostupnošću ključnih informacija za donošenje odluka. Ovo ne samo da usporava rad medicinskog osoblja, već negativno utječe i na kvalitetu skrbi koju pacijenti dobivaju.
U tom kontekstu, aplikacije poput CRM-a postaju nužnost za zdravstvene ustanove. One omogućuju centralizirano upravljanje podacima o pacijentima, optimizaciju zakazivanja termina i unaprjeđenje komunikacije, čime se značajno smanjuje administrativno opterećenje i poboljšava organizacija rada. Digitalizacijom procesa, medicinske ustanove mogu brže i točnije odgovarati na potrebe pacijenata, dok integracija s drugim sustavima osigurava sveobuhvatni uvid u podatke i bolje donošenje odluka.
Tvrtka koja stoji iza naprednog rješenja eZdravko prepoznala je ključnu vrijednost tehnologije u poboljšanju svakodnevnog poslovanja zdravstvenih ustanova. eZdravko je CRM platforma koja poliklinikama pruža alate za optimizaciju upravljanja podacima o pacijentima, zakazivanje termina, komunikaciju i unapređenje marketinških aktivnosti.
Tradicionalni sustavi za upravljanje terminima i poviješću pacijenata često ostaju ograničeni na osnovne funkcionalnosti. eZdravko ide korak dalje, pružajući poliklinikama mogućnost potpunog digitalnog upravljanja svojim poslovanjem. Sustav omogućuje centralizaciju svih podataka i procesa, uz osiguranje usklađenosti s GDPR regulativom.
Digitalna podrška za poliklinike
eZdravko je osmišljen tako da podržava sve aspekte upravljanja poliklinikama i zdravstvenim ustanovama, od administracije do odnosa s pacijentima. Kroz jednostavno sučelje, omogućuje zdravstvenim djelatnicima da se fokusiraju na ono što je najvažnije – pružanje kvalitetne skrbi.
Neki od ključnih funkcionalnosti jesu:
- automatizacija komunikacije s pacijentima
- podsjetnici o terminima, obavijesti o terapijama i prikupljanje povratnih informacija što poboljšava angažman pacijenata i smanjuju broj propuštenih termina
- mogućnost integracije web kalendara na web stranicu koja omogućuje rezervaciju termina u bilo koje vrijeme pa i onda kada poliklinika ne radi
- umjetna inteligencija s mogućnošću speech to text koja ubrzava proces kreiranja nalaza i zapisa o pacijentu dok kreiranje automatskih izvještaja omogućuju pojednostavljenje i automatizaciju ponavljajućih zadataka
Potvrdu uspješne implementacije i povećanje produktivnosti potvrđen je i od strane korisnika eZdravko, kao na primjeru poliklinike Pupillam, vodeće poliklinike iz Zadra u kojoj radi više od 50 liječnika vrhunskih subspecijalista iz Zadra i Zagreba iz područja: radiologije (ultrazvuk i Magnetska rezonancija), gastroenterologije, kardiologije, pulmologije, endokrinologije, hematologije, otorinolaringologije, ortopedije, neurologije, urologije, kirurgije, anesteziologije, fizijatrije, dermatologije i ginekologije.
„Implementacijom eZdravka značajno smo pojednostavili proces evidencije i obrade pacijenata te povećali produktivnost. Sama implementacija eZdravka i migracija sa starog rješenja je prošla bezbolno i vrlo brzo, a svakodnevno korištenje eZdravka je vrlo jednostavno s obzirom na dobro korisničko sučelje. Cijeli tim eZdravka nam je na svakodnevnom raspolaganju za sva naša dodatna pitanja i pomoć i to nam je jako bitno.“, izjavio dr. Ivan Miletić, neurolog Poliklinike Pupillam. Korištenje eZdravka u poliklinici Pupillam rezultiralo je povećanjem produktivnosti osoblja za +37%, povećanjem broja posjeta pacijenata za +17 %, poboljšanjem zadovoljstva pacijenata za +31%, a sve to uz smanjenje prosječnog trajanje unosa podataka pacijenta s oko 3 minute na manje od 1 minutu.
Kako funkcionira?
Model eZdravka temelji se na jednostavnoj, ali učinkovitoj ideji – digitalizirati procese kako bi poliklinike bile učinkovitije i kako bi pacijenti imali bolje iskustvo. Korisnici se mogu pretplatiti na sustav koji nudi niz funkcionalnosti prilagođenih njihovim specifičnim potrebama.
Fleksibilnost eZdravka omogućuje integraciju s drugim sustavima, poput elektroničkih zdravstvenih kartona i sustava za naplatu. Na taj način svi relevantni podaci postaju dostupni na jednom mjestu, čime se ubrzava rad i smanjuje rizik od grešaka.
Prednosti za poliklinike i pacijente
-
Efikasnost: Automatizacija procesa smanjuje administrativno opterećenje i povećava produktivnost.
-
Bolja komunikacija: Pacijenti dobivaju pravovremene podsjetnike, što povećava njihovo zadovoljstvo.
-
Sigurnost: Sustav osigurava potpunu zaštitu osjetljivih podataka pacijenata.
-
Prilagodljivost: Modularni dizajn omogućuje korisnicima odabir funkcionalnosti koje najbolje odgovaraju njihovim potrebama.
Jedna od istaknutih zdravstvenih ustanova koje također koriste eZdravka je i fizioterapeutski centar Fiziovita. „Uvođenjem eZdravka uspjeli smo poboljšati ne samo organizaciju termina, već i opći dojam pacijenata o našim uslugama. Povratne informacije su iznimno pozitivne,“ izjavila je direktorica ustanove Anita Mišković.
Platforma eZdravko – korak prema budućnosti
Na službenoj stranici eZdravko.hr možete pronaći detaljne informacije o sustavu, uključujući vodiče za korisnike i pregled svih dostupnih funkcionalnosti.
eZdravko postavlja nove standarde u upravljanju poliklinikama, omogućujući zdravstvu da zakorači u digitalnu budućnost. Uvođenje ovakvog sustava ne samo da povećava efikasnost, već jača odnos između poliklinika i njihovih pacijenata. Digitalizacija zdravstva više nije luksuz, već nužnost, a eZdravko je pravi partner na tom putu.
Postanite lider u zdravstvu uz eZdravko – alat za uspješno poslovanje!