Na globalnoj razini EY je postavio ciljeve za značajno smanjenje apsolutnih emisija ugljičnog dioksida te se posvetio uklanjanju veće količine ugljikovog dioksida iz atmosfere od one koju emitira. Kroz sedam ključnih komponenti, predstavili su plan kojim namjeravaju smanjiti emisije i time negativan utjecaj na okoliš za čak 40 posto, uz daljnji plan da do 2025. godine dostignu net nultu emisiju stakleničkih plinova.
Predanost održivosti sastavni je dio EY strategije koja za cilj ima stvaranje dugoročne vrijednosti za klijente, zaposlenike i zajednicu. Planovi smanjivanja negativnog ugljičnog otiska svjedoče posvećenosti tvrtke u stvaranju i omogućavanju dugoročnog te, prvenstveno održivog rasta. Navedeno EY namjerava postići kroz sedam ključnih koraka:
-
Smanjenje emisija uzrokovanih službenim putovanjima za 35% do fiskalne godine 2025.
-
Smanjenje potrošnje uredske električne energije i prelazak na obnovljive izvore energije za preostale potrebe;
-
Strukturiranje ugovora o opskrbi električnom energijom putem virtualnih ugovora, s ciljem uvođenja veće količine električne energije u nacionalne mreže nego što EY troši;
-
Opskrbljivanje EY timova alatima koji im omogućuju izračun emisija ugljika, a zatim i smanjenje emisija ugljika koje nastaju kroz izvršenje projekata za klijente;
-
Korištenje prirodnih rješenja i tehnologija za smanjenje ugljičnih emisija kako bi se ugljik uklonio iz atmosfere, odnosno kako bi nadomjestili više ugljičnih emisija nego što ih emitira na godišnjoj razini;
-
Ulaganje u usluge i rješenja koja će klijentima omogućiti da učinkovito i profitabilno dekarboniziraju svoje poslovanje, uz istovremeno pružanje rješenja za druge izazove i mogućnosti vezane za održivost;
-
Obvezivanje 75% dobavljača EY-a (promatrano prema potrošnji) da postave ciljeve za smanjenje ugljika utemeljene na znanosti najkasnije do fiskalne godine 2025.
“U EY-u smo posvećeni izgradnji boljeg poslovnog okruženja te smatramo kako je važan korak na putu do tog cilja prije svega briga o održivosti i okruženju u kojem živimo. Poslovni ciljevi se mogu razlikovati ovisno o tvrtki, ali ono što nam je svima zajedničko je briga o okolišu u kojem gradimo budućnost. EY Hrvatska posvećena je svakodnevnom suočavanju s izazovima klimatskih promjena, a svojim djelima i idejama nastojimo motivirati i naše klijente kako bismo svi doprinijeli zelenoj budućnosti u kojoj ćemo zajedno rasti i razvijati se”, rekao je Berislav Horvat, Country Managing Partner u EY-u Hrvatska.
Nova održiva rješenja koja pomažu klijentima u postizanju svojih ciljeva
Uz napore koje tvrtka ulaže kako bi postigli veću razinu održivosti, EY timovi razvijaju novi set globalnih rješenja održivosti za svoje klijente. Rješenja će se usredotočiti na održivost vođenu vrijednostima, pomažući klijentima da ostvare poslovne mogućnosti kroz održivost i smanjenje emisije ugljičnog dioksida, istovremeno štiteći vlastitu i stvarajući dodatnu vrijednost. Ova inicijativa nadovezuje se na pristup kojim su EY timovi postavili zadane ciljeve održivosti i plana smanjenja negativnog učinka emisije ugljikovog dioksida.
EY također nastavlja ulagati u tehnologiju i transformaciju svojeg poslovanja, a sam proces naglo je ubrzan uslijed pandemije. Brojne promjene na koje je pandemija primorala svijet pomoći će ostvarenju planova koje je EY postavio. Tako je, na primjer, značajno smanjen broj poslovnih putovanja, dok EY nastavlja s promjenama u načinu rada s ciljem smanjenja negativnog učinka.