To je to što me zanima!

Employer branding u eri generacije Z

U lipnju na prvom live #MARKETING panelu, koji donosi 24sata, ugostili smo Tenu Šimon Čolig, Sandru Ćupurdija i Dubravku Jusić koje su razgovrale o strategiji employer brandinga novim generacijama talenata.
Vidi originalni članak

U današnjem dinamičnom poslovnom okruženju, kompanije se suočavaju sa sve većim izazovima u privlačenju, angažiranju i zadržavanju talenata. Generacije koje ulaze na tržište rada sa sobom donose nove vrijednosti, očekivanja i preferencije. Stoga, prilagođavanje strategija employer brandinga novim generacijama postaje ključno za uspjeh kompanija.  

U eri generacije Z, ova praksa postaje još vitalnija. Generacija Z ima specifične karakteristike koje ih razlikuju od prethodnih generacija, kao što su: duboko ukorijenjena tehnološka pismenost, potreba za značajnim radom i naglasak na ravnoteži između poslovnog i privatnog života. 

U kontekstu budućnosti employer brandinga, nekoliko ključnih faktora dolazi do izražaja. 

Digitalno prisustvo

Na prvom mjestu je digitalno prisustvo. Generacija Z je odrasla u digitalnom dobu i tehnologija je neizostavan dio njihovog svakodnevnog života. Snažno su povezani s pametnim telefonima i društvenim mrežama i provode znatno vrijeme koristeći tehnologiju, bilo da je riječ o komunikaciji, zabavi ili obrazovanju. Za povezivanje i prenošenje svojih poruka, kompanije će morati strateški koristiti digitalne kanale kako bi stvorile pozitivnu sliku i privukle prave talente. 

Transparentnost i autentičnost

Transparentnost i autentičnost posebno je važna ovoj generaciji. Stoga će kompanije koje uspiju komunicirati vrijednosti, kulturu i ciljeve, na iskren i dosljedan način, vjerojatno privući veći broj mladih talenata. 

Fleksibilnost

Generacija Z stavlja naglasak na ravnotežu između poslovnog i privatnog života. Privlači ih mogućnost fleksibilnih radnih aranžmana koji omogućuju prilagodbu radnog vremena prema potrebama ili kad je posao obavljen, fleksibilno mijenjajući radne sate. Također, željeli bi da njihovi poslodavci ponude više poslova s nepotpunim radnim vremenom ili fleksibilnije radno vrijeme za osobe s punim radnim vremenom npr. četverodnevni radni tjedan. 

Inkluzivnost

Pored toga, generacija Z je poznata po svojoj inkluzivnoj perspektivi. Kompanije koje podržavaju raznolikost i promoviraju inkluzivnu kulturu svakako će se istaknuti kao privlačan poslodavac.  Jednako kao i one kompanije koje se zalažu za društvenu odgovornost i održivost te ističu svoje angažmane zaštite životne sredine, podrške zajednici i etičkog poslovanja. 

Mogućnost učenja i profesionalnog razvoja

Razvoj karijere i učenje jako je značajan faktor, jer generacija Z ima snažnu želju za kontinuiranim učenjem i profesionalnim razvojem. Poslodavci koji nude mentorstvo, mogućnost za stjecanje novih vještina i napredovanje u karijeri imat će prednost.  

Gradnja snažnog brenda poslodavca za privlačenje generacije Z zahtjeva kontinuirane napore i prilagođavanje njihovim potrebama i vrijednostima.

Važno je da organizacije aktivno prate promjene u očekivanjima ove generacije i prilagode svoj pristup kako bi ostale konkurentne na tržištu rada. 

Primjerima iz prakse i dokazima da je to zaista tako s nama su podijelile stručnjakinje iz sveprisutnih, uspješnih kompanija koje puno ulažu u izgradnju brenda:Tena Šimon Čolig, rukovoditeljica za upravljanje talentima u A1 Hrvatska;  Sandra Ćupurdija, pomoćnica direktora ljudskih resursa, Podravka i Dubravka Jusić, direktorica identiteta iz Zagrebačke banke.  

U sklopu #MARKETING panela koje donosi 24sata, u svom live izdanju, razgovaralo se o očekivanjima novih generacija zaposlenika te konkretnim programima, organizacijskim promjenama i budućnosti employer brendinga.  

U ulozi moderatora bio je Luka Baranović, direktor tvrtke Humanact, a video donosimo uskoro na LinkedIn profilu 24sata. Ne propustite!

Idi na 24sata