Jedna od najdugovječnijih tradicionalnih radnji, klobučarska je trgovina u samom centru Zagreba. Cahun šeširi uspješno odolijevaju vremenu i vjerno prate trendove. Kako su ženski šeširi ponovno hit među mlađom ženskom publikom, Cahunova jesenska kolekcija neće vas ostaviti ravnodušnim. Premda cjenovno više rangirani, komadi su to koji imaju doživotnu garanciju.
I cipele kod Nataše Trinajstić – Postolarski obrt Zvonimir - modeli kakvih se ne bi posramili ni svjetski dizajneri, primjer su čiste ženske klasike, koja se neće pronaći u brendiranim trgovinama. Još od davne 1862. godine posluje i Kartonaža Hudetz koja izrađuje ambalaže, sve vrste kutija, mapa, diploma i tuljaka za diplome. Posebni su po tome što jedini u Hrvatskoj kvalitetno izrađuju okrugle kutije, popularne flower boxove za luksuzne zagrebačke cvjetne galerije. Tu su i brojni stolari, urari, zlatari, postolari, krojači, cvjećari, frizeri, kozmetičari....
Obrtnici su duša svakog grada i o njima ovisi kvaliteta života svakog sugrađanina. U Zagrebačkoj županiji registrirano je više od 17.500 obrta, koji su podijeljeni u 36 sekcija. Od obrta se, kaže Mirza Šabić, predsjednik Obrtničke komore Zagreb, može dobro živjeti.
"Oni su duša grada. Grad bez obrtnika ne postoji. S njima svi surađujemo na dnevnoj bazi jer nam svima trebaju frizeri, krojači, vodoinstalateri, keramičari" - kaže Mirza Šabić i napominje da upravo i Obrtnička komora Zagreb svojim članovima svaki mjesec nudi razne pogodnosti. Prošle su godine u suradnji s Gradom Zagrebom i 24sata pokrenuli i Zagreb Crafts, središnju online platformu koja na jednom mjestu objedinjuje i nudi ono najbolje od tradicijskih i umjetničkih obrta grada Zagreba. Usmjerena je promociji i očuvanju istinskih vrijednosti koje odlikuju obrtnička zanimanja. I ono što je najvažnije - preko Zagreb Craftsa, proizvodi se mogu i naručiti - naglašava Mirza Šabić.
"Velika je razlika kad kupujete u velikom centru ili kod obrtnika. Obrtnici postaju prijatelji svojim klijentima i oni točno znaju što njima treba. No, iako imaju kvalitetne proizvode, često mnogi za njih ne znaju. Sada su druga vremena i nužno je da obrtnik zna kako privući kupce odnosno da zna što napraviti da njegov proizvod bude “vidljiv” svima. Tu je ključno elementarno znanje o internetu i društvenim mrežama jer danas se tako dolazi do klijenta - smatra Šabić i napominje kako su veliki pomak napravili Zagreb Craftom, ali da svaki obrtnik dodatnim, digitalnim vještinama može privući još više ljudi."
"Ako jedan frizer u centru grada ima super akciju feniranja, zašto za tu akciju ne bi znali i ljudi na Trešnjevci, a ne samo oni koji žive u istom kvartu - kaže Šabić i naglašava kako će Obrtnička komora Zagreb pronalaziti rješenja kako bi obrtnicima olakšali posao.