U sklopu DigitalPub Day-a 2.0, održanog 18. lipnja 2024. godine, platforma #BoljiOnline kompanije tvrtke A1 Hrvatska predstavljen je vodećim stručnjacima iz digitalnog izdavaštva i oglašavanja. Fokusiran na borbu protiv dezinformacija i zaštitu korisnika u online okruženju, usklađen je s ovogodišnjom temom konferencije "Navigating Misinformation: Sail the seas of information with the compass of critical thinking".
Platforma #BoljiOnline, koja je već stekla značajnu popularnost i podršku, predstavlja sveobuhvatan pristup digitalnoj pismenosti. Na DigitalPub Day-u, stručnjaci iz različitih područja digitalnog izdavaštva i oglašavanja imali su priliku upoznati se s nizom edukativnih sadržaja koje platforma nudi. Marina Parić, voditeljica marketinških komunikacija, A1 na konferenciji je otkrila da #BoljiOnline pokriva širok spektar tema - od radionica do podcasta, videozapisa i online resursa te od online sigurnosti i privatnosti do etičkog korištenja interneta i borbe protiv cyberbullyinga.
„Platformom #BoljiOnline želimo ukazati na brojne prednosti, ali i izazove kod korištenja tehnologije. Kao tech kompanija koja pruža internet u svakom kutku Hrvatske, prepoznali smo svoju društvenu odgovornost u podizanju svijesti oko online sigurnosti. Danas jako puno toga obavljamo na internetu, a naši su podaci sve izloženiji i dostupniji zlonamjernim trećim stranama. Uz #BoljiOnline želimo stvoriti informirano društvo koje na vrijeme prepoznaje opasnosti i rizike na internetu kako bismo svi zajedno stvorili bolji i sigurniji digitalni svijet.“ poručila je Marina Parić, voditeljica marketinških komunikacija, A1.
Jedan od ključnih aspekata platforme #BoljiOnline jest suradnja s Centrom za sigurniji internet, kroz koju se organiziraju radionice u školama širom Hrvatske. Ove radionice ključne su za edukaciju najmlađih korisnika interneta, pružajući im znanja i alate potrebne za navigaciju kroz digitalni svijet s povjerenjem i sigurnošću.
DigitalPub Day 2.0 još je jednom pokazao koliko je važna sinergija između industrije, edukativnih institucija i šire javnosti u borbi protiv online prijetnji i promociji sigurnog i pozitivnog digitalnog okruženja. A1 Hrvatska svojom platformom predstavlja važan korak naprijed u promicanju digitalne pismenosti i odgovornog korištenja interneta. Kroz kontinuirano obrazovanje i osnaživanje korisnika svih dobnih skupina, teže stvaranju inkluzivnijeg i sigurnijeg digitalnog prostora za sve, pomažući korisnicima da sigurno plove digitalnim svijetom.
Izvršni odbor HUDI čine Igor Cenić, član upravnog odbora Hanza Medije, Marin Katušić, direktor razvoja sadržaja, Index promocija, Maja Blumenšajn, direktorica novih medija Nove TV, Tonko Weissmann, izvršni potpredsjednik i član uprave RTL-a Hrvatska, Zoran Turković, izvršni direktor i član uprave u 24sata, te Miran Pavić, osnivač i direktor Telegram Media Grupe; dok je predsjednik HUDI-a Matej Lončarić, glavni direktor digitalnog poslovanja, CME Adria.
O HUDI-ju: Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) vodeće je strukovno udruženje za okupljanje online medija i svih ostalih industrija koje sudjeluju u digitalnom oglašavanju. Osnovali su je Hanza Media, Index promocija, Nova TV, RTL Hrvatska, Styria i Telegram Media Grupa. Sve novosti iz Hrvatske udruge digitalnih izdavača možete pratiti na HUDI webu, Facebooku, Instagramu ili LinkedInu.