Dajući svoj doprinos u općoj sigurnosti građana bonbon je na Google Play Storeu objavio Android mobilnu aplikaciju „bonbon SOS 112“ koja omogućuje korisnicima da jednostavnim klikom pozovu hitni broj 112 i na taj način zatraže pomoć.
Cilj je građanima omogućiti što brži i jednostavniji pristup Državnoj upravi za zaštitu i spašavanje. Istovremeno se šalje SMS poruka osobi koju korisnik aplikacije odabere kao osobu za kontakt u slučaju hitne situacije. U tom SMS-u se također navodi koja je lokacija osobe koja traži pomoć i koja je vrsta hitnog slučaja u pitanju.
Direktor bonbona, Diego Perez Tenessa De Block, pojasnio je zašto je bonbon kreirao ovu aplikaciju: „Naša dužnost, kao davatelja mobilnih usluga, jest omogućiti što brži i lakši pristup informacijama pritom povezujući ljude gdje god se nalazili. Svjesni smo da je, u današnje vrijeme, dan bez mobitela postao praktički nezamisliv, a ponekad o njemu mogu ovisiti i životi. Zbog toga smo ovom aplikacijom htjeli pružiti dodatnu sigurnost građanima. Aplikacija omogućuje da korisnik zatraži pomoć na jednostavan i brz način, šaljući pritom dodatne podatke koji mogu biti ključni u reakciji hitnih službi, uz istovremeno slanje obavijesti kontaktu kojeg sami odaberete."