Takva suradnja globalnog branda poput BMW-a i dokazano kvalitetne destinacije poput Istre ostvarena je ponajprije zahvaljujući gospodinu Franji Tomiću, predsjedniku uprave tvrtke Tomić & Co.
Tako su, svega desetak dana nakon službene objave prvih fotografija i podataka, klijenti, poslovni partneri i drugi uzvanici iz 8 europskih država imali priliku i uživo vidjeti novi BMW serije 7. Model je to koji redefinira klasu luksuznih automobila dosad neviđenom kombinacijom prestiža i održivog pogona. Najbolji primjer toga je BMW i7 koji je bio izložen u Grand Park Hotelu u Rovinju i kojeg su posjetitelji premijerno mogli razgledati.
Događanje na kojem su u 12 dana nazočili mnogobrojni uzvanici iz cijele Europe, bila je i prilika za druženje uz bogatu gastronomsku ponudu vrhunskih istarskih restorana i vožnju nekih od najboljih i najprestižnijih modela koje BMW trenutno nudi u svojoj ponudi. Za bešumno krstarenje istarskim cestama na raspolaganju su bili potpuno električni modeli BMW iX, BMW i4 te BMW iX3 dok s druge strane sportska elegancija u BMW X4 Competition, X6M, M440i i X7 M50i nikoga nije ostavljala ravnodušnim.
Osim u vožnji klijenti su uživali u kušanjima Chiavalon maslinovih ulja, ukusnim vinima Vinarije Meneghetti, pričama o delicijama tartufa Karlić te izninmnoj gastronomskoj ponudi i specijalitetima San Canzian hotela.
Uzvanici su tako bili dio cjelokupne priče koja poveznice pronalazi u BMW-ovom usmjerenju prema održivom razvoju automobila, luksuznim i pažljivo biranim detaljima i savršenim osjećajem zadovoljstva koji je odraz BMW-ova slogana „Zadovoljstvo u vožnji“.