Pik Vrbovec nastao je 1961. godine na temeljima mesne industrije u vlasništvu Đure Predovića, osnovane još davne 1938. godine. Napretkom, ulaganjima i razvitkom, PIK kvalitetom svojih vrhunskih robnih marki može konkurirati najboljim svjetskim proizvodima. PIK-ove šunke, mortadela, trajne kobasice, Piko, te PIK naresci su zahvaljujući svojoj vrhunskoj kvaliteti mesni lideri na tržištu. Upravo zahvaljujući tome mesni su lideri na tržištu.
Zahvaljujući tradiciji i kvaliteti, parizer PIKO prvi je odabir mama za zdravi obrok njihove djece, a prema rezultatima prodaje PIK Vrbovca, u Hrvatskoj se svake sekunde pojede 1,2 ćevapa. Početkom 2009. godine PIK je uveo na tržište i pakirano svježe meso pod PIK-ovom robnom markom, čime svojim potrošačima nudi pakirano crveno meso provjerene kvalitete i sigurnosti koju jamči uspostavljeni sustav sljedivosti.
Time se omogućuje praćenje namirnice od uzgoja, prerade, proizvodnje, distribucije pa sve do polica trgovina. U 2012. godini završene su tri velike investicije, a najvažnija je nova tvornica za proizvodnju trajnih kobasica kojom se značajno povećavaju kapaciteti u ovom segmentu. Uz proizvode pod robnom markom PIK, proizvodi se i odabrani asortiman pod brandom Sljeme dobro poznate kvalitete. PIK-ovi se proizvodi izvoze i na strana tržišta, pri čemu izvoz u ukupnoj godišnjoj prodaji sudjeluje s 20 posto.
PIK Vrbovec, najveći nositelj oznake Meso hrvatskih farmi na hrvatskom tržištu crvenog mesa, društveno je odgovorna kompanija koja potiče razvoj hrvatskog sela i domaćeg gospodarstva, brinući se pritom o dobrobiti životinja na farmama, ali i vodeći računa o zaštiti i očuvanju okoliša. Spajanjem istočnih i sjeverozapadnih dijelova Lijepe naše, hrvatskog sela i domaćeg uzgoja, PIK Vrbovec i Belje zajedno su stvorili izniman proizvodni ciklus sljedivosti – “Od polja do stola“. Povezana je tako poljoprivreda i proizvodnja, a hrvatskim potrošačima osigurani svježi i domaći, hrvatski proizvodi od svježeg crvenog mesa.
Vaši omiljeni PIK proizvodi nose oznaku Meso hrvatskih farmi. Taj znak za označavanje svježeg svinjskog, svježeg junećeg mesa i mesa peradi na tržištu u Hrvatskoj za cilj ima informiranje potrošača o podrijetlu mesa koje se sustavno kontrolira i potpomaganje daljnjeg razvoja poljoprivredne proizvodnje u Hrvatskoj, koja uvelike ovisi o jačoj povezanosti proizvođača, prerađivačke industrije i potrošača. PIK-ovo svježe pakirano meso na stolove potrošača stiže s više od 100 farmi diljem Hrvatske, pri čemu se koriste najviši svjetski tehnološki i higijenski standardi. Iz hrvatskog uzgoja, u PIK godišnje dolazi preko 300.000 svinja i 45.000 junadi.
Osamdeset godina rade na kvaliteti našeg mesa
Početak - PIK Vrbovec svoje početke veže za davnu 1938. godinu kada je na današnjim prostorima počela s radom tvornica suhomesnate robe. Pod imenom PIK Vrbovec tvornica posluje od 1961. godine, a zahvaljujući brojnim ulaganjima današnja tvornica najmoderniji je pogon u ovom dijelu Europe
Ulaganja - 2012. godine završene su 3 velike investicije, a najvažnija je nova tvornica za proizvodnju trajnih kobasica kojom se značajno povećavaju kapaciteti u ovom segmentu. Danas je to najmodernija tvornica u regiji u koju su implementirana sva tehnološka dostignuća u proizvodnji
10 milijuna ćevapa prodao je PIK Vrbovec za vrijeme Svjetskog nogometnog prvenstva, te dva milijuna kobasica
2625 kilometara kranjske kobasice PIK proizvede i proda na godišnjoj razini, što je više od dužine hrvatske kopnene granice
Svjetsko prvenstvo - Osim rekordne prodaje ćevapa, za vrijeme prvenstva prodano je i 2,2 milijuna pakiranja mesnih narezaka, te 2 milijuna kobasica. To je tri puta više nego 700.000 kobasica koje se prodaju za vrijeme Adventa, kada se kobasice uobičajeno jedu u većoj količini
Iz domaćeg uzgoja - PIK Vrbovec snažno radi na poticanju razvoja domaćeg gospodarstva te slijedi svjetske trendove u zagovaranju kupovine lokalnih proizvoda. Zato iz hrvatskog uzgoja u PIK godišnje dolazi preko 300.000 svinja i 45.000 junadi s više od 100 farmi rasprostranjenih diljem Hrvatske