Riječ je o novom Audiju Q2, modelu koji redefinira svoju kategoriju, a globalna kampanja u povodu njegova lansiranja u znaku je istog hashtaga.Kako bi pronašao riječ koja savršeno opisuje moderni karakter Audija Q2, Audi se inspirirao hrvatskim društvenim mrežama i, u suradnji s agencijom za mjerenje učinaka komunikacije Media Net, proveo istraživanje o najkorištenijim domaćim hashtagovima.
I, kako dišu hrvatski korisnici društvenih mreža? Istraživanje je, uz popis najkorištenijih, otkrilo da su najpopularniji hashtagovi upravo oni vezani za aktualna događanja. Stoga ne čudi da su najpopularniji povezani sa sportskim događanjem godine, Eurom 2016, pa su #cro, #crofans i #croatiafans bili popularniji i od uvijek aktualnih #vijesti te #politikahr. Osim što prate aktualna događanja, hashtagovi otkrivaju razlike između korisnika ovih najvećih društvenih mreža. Tako su među hrvatskim korisnicima Facebooka najpopularniji bili upravo sportski i turistički (#budiponosan, #croatia, #crolove, #hrvatska i #crobeauty), na Instagramu, očekivano, oni vezani uz #foodporn, dok domaći tviteraši "heštegiraju" nešto ozbiljnije teme u zemlji i inozemstvu. Tako su im najzanimljivije bile #politikahr, #rio2016, pa čak i #brexit, koji je u Facebook vodama prošao neopaženo.
Istraživanje, čiji je povod bio dolazak Audija Q2 na hrvatsko tržište, sada postaje temelj lokalne kampanje za neoznačivi Q2. Ona uključuje potpuno novi videospot koji čeka svoju online premijeru, kao i neke od hashtagova koji su postali dio standardnog online jezika: #nedamise, #onokad i #samojako. Osim što ih svakodnevno susrećemo na društvenim mrežama, oni će uskoro imati svoje mjesto i u novom Audi spotu, posebno lokaliziranom za hrvatsko tržište.
Kao što postoji puno načina na koje netko koristi navedene hashtagove, tako postoji i puno oznaka koje opisuju karakter ovog urbanog modela: coupe, sportscar, SUV, allroad, ali on i dalje ostaje neoznačiv. Audi Q2 #untaggable kampanja sigurno će biti jedna od onih o kojima se priča i offline i online, a u skladu s time #untaggable često viđen hashtag. Lokalna digitalna online kampanja počinje krajem listopada.