Žiri za izbor nagrade prepoznao je trud kompanije i inicijativu brenda Argeta kao odličan spoj društvene odgovornosti i razvoja novog proizvoda.
„Kao brend koji ima važno mjesto u životima ljudi, smatramo da je naš posao da napravimo prvi korak i pomognemo što većem broju ljudi da se izvuku iz ove neočekivane i nepredvidive situacije", komentirala je tom prilikom Nedeljka Jankovič, regionalna voditeljica upravljanja brandom Argeta u Atlantic Grupi. „Nagrada kojom se prepoznaje vrijednost inicijative još jednom potvrđuje da da već godinama idemo u dobrom smjeru i ohrabruje nas da tako nastavimo razmišljati i u budućnosti“, dodala je.
Argeta je, naime, prošle godine u jeku pandemije pokrenula posebnu akciju kako bi pomogla maloj firmi ribogojilište Gacka iz Otočca, koje je zbog restrikcija i pandemijskih mjera ostalo bez većine narudžbi za isporuku pastrve. Argeta je odlučila otkupiti sav višak svježih fileta ribe, razviti novi riblji namaz od dotad nekorištene sirovine – Argetu Gacka pastrva, te u suradnji s Konzumom kao ekskluzivnim partnerom u maloprodaji lansirati na tržište novi proizvod, čija dodana vrijednost nije samo okus, nego i društvena odgovornost.
Argeta je kao brend inače snažno povezana s lokalnim gospodarstvom u svim sredinama gdje posluje. U krizi koja nas je zatekla prošle godine i svijet je odjednom postao manji i ograničen, a ljudi su se općenito više okrenuli lokalnoj sredini te je brzo postalo evidentno da je nova situacija ojačala sentiment potrošača za lokalne proizvode. U ožujku 2020., na početku značajnih izazova za brojne kompanije, Argeta je pokrenula inicijativu #PodržavamoLokalno, čiji je dio i akcija u suradnji s ribogojilištem Gacka iz Like te Konzumom kao maloprodajnim partnerom. Kroz inicijativu #PodržavamoLokalno Argeta i Konzum su dobro širili i pomogli da lokalna zajednica ostane živa i aktivna.