U Hrvatskoj su uglavnom prisutni programi vjernosti trgovačkih lanaca te pojedinih brendova i trgovina, a specifičnost programa Arena SPOT jest u tome što se bodovi mogu skupljati u gotovo 200 trgovina shopping centara Arena Centar i Arena Park
Od svog otvorenja, Arena Centar svake godine bilježi milijunske posjete, mjesto je na kojem se može naći preko stotine trgovina i tisuće brendova te iz godine u godinu opravdava lidersku poziciju na tržištu. Uvođenje Arena SPOT aplikacije je prirodan nastavak uspješnog poslovanja i osuvremenjivanja ponude Arena Centra.
Prije uvođenja mobilne aplikacije, Arena Centar je u suradnji s agencijom IPSOS proveo istraživanje koje je donijelo vrijedne smjernice za razvoj strategije. Istraživanje je pokazalo kako su posjetitelji bili puno spremniji na uvođenje aplikacije u 2024. godini u odnosu na 2021. godinu, te da bi voljeli kao jedan od poklona u aplikaciji vidjeti Poklon karticu Arena Centra, ali i popuste u trgovinama centra.
Korisnici Arena SPOT aplikacije će od sad imati još bolje iskustvo kupovine jer će svakim posjetom Arena Centru moći dobiti bodove vjernosti i mijenjati ih za atraktivne nagrade, te imati pristup ekskluzivnim kampanjama i nagradama. Već pri kreiranju profila korisnike očekuje poklon dobrodošlice koji se preuzima u Arena Centru. Za prikupljanje bodova, dovoljno je skenirati račun iz bilo koje od gotovo 200 trgovina Arena Centra i Arena Parka, prijaviti se u Arena Centru ili pak preporučiti aplikaciju prijateljima. Osim bodova vjernosti, korisnici aplikacije će moći koristiti i posebne pogodnost u odabranim trgovinama centra, iz sektora mode, ljepote i gastronomije kao što su Ted Baker, The Body Shop, Replay, Converse, Submarine Burger.
Jedna od najvrjednijih funkcionalnosti Arena SPOT aplikacije je i interaktivna navigacija koja korisnicima olakšava kretanje po Arena Centru i jednostavniji pronalazak parkiranog automobila. Razvoj interaktivne navigacije je također nastao kao rezultat osluškivanja potreba kupaca Arena Centra.
„Arena SPOT izlazi u susret potrebama kupaca nudeći popuste, personalizirana iskustva, nagrade i poklone te interaktivnu navigaciju za jednostavnije snalaženje u centru ili pak pronalazak parkirnog mjesta. Interaktivna navigacija je nova korisnička usluga koja našim posjetiteljima uvelike olakšava snalaženje i kretanje centrom. Također, u procesu smo daljnjeg unaprijeđena, kao što je uvođenje funkcionalnosti za slabovidne i slijepe posjetitelje za jednostavnije kretanje centrom.
Budući da su naši posjetitelji orijentirani na kvalitetu, želimo razvijati aplikaciju u tom smjeru i nuditi jedinstvene i ekskluzivne pogodnosti koje nisu dostupne svima, kao što su npr. ulaznice ili sudjelovanja u ekskluzivnim društvenim događanjima“ istaknula je Nataša Milašinčić, direktorica Arena Centra.
NEPI Rockcastle grupacija, koja je vlasnik Arena Centra, 2022. godine je lansirala SPOT aplikaciju te postigla odlične rezultate u 47 shopping centara iz 9 zemalja gdje je dostupna. Aplikacija je postepeno bila uvođena u NEPI centre te je na kraju 2023. godine dosegla impresivan broj korisnika.
“Već godinama svjedočimo rastu digitalizacije i ecommerce-a. Događanja iz 2020. godine potakla su nas da budemo digitalno iskusniji i intuitivniji u online svijetu, zbog čega smo razvili bolje razumijevanje online
okruženja. Međutim, ljudi i dalje žele stvarne interakcije. NEPI Rockcastle razvija svoje centre kao mjesta koja nisu samo za šoping, već i za zabavu i druženje. SPOT aplikacija, koja nas je približila omnichannel pristupu, bila je logičan korak prema poboljšanju iskustva naših posjetitelja, nudeći im spoj digitalne inovacije, personaliziranih iskustava i predanosti izgradnji zajednice s našim posjetiteljima putem SPOT loyalty programa.
Krajem ožujka, SPOT je lansiran i u Arena Centru. Aplikacija SPOT dio je strategije grupe za povećanje ulaganja u tehnologiju, daljnju konsolidaciju maloprodajnog tržišta, gdje imamo stručnost te možemo donijeti inovacije u području doživljaja kupnje“ izjavila je Roxana Baias, direktorica marketinga NEPI Rockcastle grupacije.
O Arena Centru:
Arena Centar je već više od trinaest godina nezaobilazna destinacija shoppinga i zabave za cijelu obitelj. S gotovo 200 trgovina dominantan je centar zabave, mode i ljepote u Zagrebu i šire. Vrhunski brandovi, kafići s vanjskim terasama te restorani sa širokim izborom jela brze, domaće, ali i egzotične kuhinje, razlog su zašto posjetitelji uvijek iznova biraju Arena Centar. Arena Park, retail park tik do Arena Centra nudi pristupačne brendove koji savršeno nadopunjuju ponudu Arena Centra. NEPI Rockcastle grupacija, vlasnik je Arena Centra, Arena Parka te još 53 nekretnine u 9 zemalja jugoistočne Europe.