Kampanja je lansirana u čak 16 zemalja Europe, a nosioci kampanje su neka od najpoznatijih lica mladih stvaraoca.
Poznati brend poziva svoju zajednicu da proslavi "Club Originals" kroz niz zabava, pop-up događaja i kreativnih partnerstava širem Europe. Od interaktivnih izložbi u Londonu do party-a u Berlinu, svi ljubitelji adidasa će biti dobrodošli u novi svijet "Club Originals".
Predstavljajući novu kampanju u digitalnom prostoru, adidas se udružuje sa viralnim kreatorima muzičkih nastupa COLORSxSTUDIOS kako bi prikazao novu seriju sadržaja na adidas Originals YouTube kanalu. Kroz novi pristup, čuveni brend predstaviti će najnovija lica iz muzike, mode i umjetnosti, koji su poznati po rušenju granica u svojim industrijama.
Među njima su američka pjevačica Ashnikko, koja živi u Londonu i nastupa na festivalu Coachella ovog ljeta, indie rok umjetnik Bakar, voditeljica i DJ Jyoty sa Rinse FM, kao i pjevačica i reperka Ronisia. Pored njih naći će se i ne binarna umjetnica i plesačica Habibitch, njemačka pjevačica Nina Chuba, reper Rin, umjetnik Jakman i muzičari Natalia Lacunza i Tananai.
Originals je autentično prisutan u adidas kulturi već više od 50 godina te gleda u budućnost brenda i svojih novih kreativnih suradnika. Dokaz da adidas njeguje vječitu inovativnost mladih mogao se vidjeti od prepoznatljivog stila koji je tenisicama Superstar dala hip-hop grupa Run DMC, do utjecaja koje su devedesetih godina ostavile Gazelle kroz indie ikonu Noel Gallagher.
adidas je strastven u promoviranju mladih generacija kreativaca, a “Club Originals” će pružiti platformu svim kreatorima da se motiviraju i uključe.
Cijela kolekcija čeka te u BUZZ trgovinama kao i na web shopu!