To je to što me zanima!

Addiko banka i Mastercard predstavljaju funkcije za bolju kontrolu kartičnih transakcija

Addiko banka i Mastercard dogovorili su strateško partnerstvo s ciljem poboljšanja digitalnog korisničkog iskustva za korisnike kartica.
Vidi originalni članak

Kao odgovor na zahtjeve za većom transparentnošću transakcija, Ethoca, Mastercardovo inovativno rješenje, omogućit će klijentima Addiko banke detaljniji pregled njihovih kupovina i ostalih transakcija. Uvođenjem ove nove kartične usluge u mobilnu i internetsku aplikaciju, Addiko banka pruža korisnicima Mastercard kartica više informacija o transakcijama: naziv trgovca, logotip ili grafički prikaz trgovca te lokaciju kupovine. Detaljniji podaci koje imaju na raspolaganju pomoći će im da brzo i pouzdano utvrde koje su kupovine legitimne. Nedavno Mastercardovo istraživanje [1] je pokazalo da čak 77 posto korisnika ima poteškoća kod identificiranja svojih transakcija u digitalnom bankarstvu, što često izaziva zabrinutost, zbunjenost i osjećaj bespomoćnosti.

Cilj suradnje između Addiko banke i Mastercarda je upravo ublažavanje tih nesigurnosti. „Ponosni smo što smo prva banka u Hrvatskoj koja uvodi ovo Mastercardovo inovativno rješenje za transparentni prikaz transakcija. Osiguravši našim klijentima dodatne informacije o kartičnim transakcijama, nastojimo unaprijediti korisničko iskustvo digitalnog bankarstva, smanjiti osjećaj nesigurnosti i ponovo pokazati našu posvećenost pružanju naprednih modernih usluga”, izjavila je Petra Bašić Jantolić, izvršna direktorica Razvoja poslovanja s klijentima Addiko banke. Logotipovi ili grafički prikazi trgovaca u Addikovoj mobilnoj i internetskoj aplikaciji služe kao jasne vizualne oznake, pomažući korisnicima kartica da brzo uoče i provjere svoje učinjene kupovine.

„Mi u Mastercardu se vodimo time da korisnici kartica žele brza, jednostavna i sigurna rješenja. U skladu s time razvijamo inovativna rješenja za pomoć u ostvarivanju sigurnije digitalne ekonomije te pružamo podršku trgovcima i financijskim institucijama. Naše rješenje Ethoca je posebno značajno u današnjem kontekstu sve veće popularnosti online i mobilnog bankarstva. Transparentnost koju pružamo korisnicima donosi još veću kontrolu nad njihovim transakcijama“, rekla je Gea Kariž, generalna direktorica Mastercard Hrvatske. S obzirom da digitalno bankarstvo postaje primarni kanal za 60 posto korisnika kartica koji ga koriste više od jednom tjedno, ovo partnerstvo ima za cilj bolje i sigurnije korisničko iskustvo, manji broj zahtjeva za povratom te čvršću suradnju između korisnika kartica, trgovaca i banke.

Idi na 24sata