Što zaposlenici žele? Ovo je vjerojatno pitanje koje muči većinu poslodavaca, kojima je cilj stvoriti ugodnu radnu sredinu, sa sretnim ljudima koji svoj posao obavljaju savjesno i „s guštom“. Je li moguće voljeti svoj posao i na njega ne odlaziti s grčem u želucu? Naravno, ako radite ono što volite, za to ste adekvatno plaćeni i još vam poslodavac osigurava dodatne beneficije, poput školovanja. Zašto onda ljudi vole svoj posao?
1. Poslodavac je svjestan njihovih prednosti
Osobe koje rade posao za koji su školovane, koristeći znanje, sposobnosti i vještine, osjećaju se kompletno i žele da to i poslodavac vidi. Na posao dolaze veseli jer znaju da će njihov trud i energija tijekom dana biti usmjereni u nešto od čega brojni ljudi imaju koristi.
2. Na poslu imaju slobodu odlučivanja
Iako je komunikacija između poslodavca i zaposlenika iznimno važna, mnogima je važna sloboda u donošenju odluka na dnevnoj bazi. Primjerice, vozač kamiona koji treba obići 15 lokacija u danu zasigurno neće zvati direktora svaki puta kada mora promijeniti rutu zbog radova na cesti ili izvanrednih situacija. Ovaj pristup, naravno, znači puno povjerenje s obje strane i veliku odgovornost, ali je i prilika zaposlenicima da dokažu svoje znanje i kvalitetu.
3. Osim plaće, osigurano im je i dodatno školovanje
Napredak u karijeri važan je svima, pa tako zaposlenici koji znaju da je poslodavac spreman uložiti u njihovo školovanje, sretniji dolaze na posao. Primjerice, ako netko počne kao transportni radnik, odnosno osoba koja je pratnja vozaču kamiona, a poslodavac mu želi omogućiti školovanje za vozača, nije li to sjajna motivacija?
4. Kolege su sjajne!
Kad na poslu imate ljude s kojima možete popiti kavu, koji vam drže leđa i pomažu u svakodnevnim zadacima, sve je lakše. Onaj kolega koji uvijek sa sobom donese domaće kekse i kolače, kolegica koja pjeva prije sastanka ili se uvijek na telefon javi s osmijehom? Svi ih imamo i svi ih volimo!
5. Tvrtka je prepoznata u javnosti
Izazovno je i lijepo raditi u tvrtki koja je stabilna, čiji su proizvodi prepoznati i traženi u javnosti, poput Jamnice, hrvatskog proizvođača mineralnih voda čija s tradicijom duljom od 180 godina. Uz to, prema istraživanju Euromonitor Internationala Jamnica se nalazi na 5. mjestu Top 100 brandova u 2018. godini.