24sata i direktor video poslovanja Matej Lončarić ove godine na NEM Dubrovnik 2021 ekskluzivno su najavili svoj novi iskorak. Tijekom panela Age Of Streamers: What Is The Audience Asking For? How Important Is Local Original Content? predstavljena je prva serija namijenjena globalnom tržištu - The Outsiders je nova dramska serija koja targetira više od 250 milijuna ljudi u svijetu. Serija je englesko-hrvatska, a priča o različitim kulturama u kojima danas mnogi teenageri žive, a zbog svog specifičnog razvoja su popularno nazvani i „Third culture kids“.
„Jedini smo medij koji ulaže u originalnu produkciju na digitalnim kanalima za generaciju Z i generaciju alfa. Te generacije većinom video sadržaj traže na servisima poput Netflixa i HBO-a, a JoomBoos, koji je dio 24sata, jedini nudi lokalni originalni sadržaj za teen publiku. Nakon regionalnog uspjeha naše serije Teinih dnevnika i licenciranjem našeg nagrađivanog formata Videostar izvan granica lijepe naše, ove godine smo uložili u razvoj prve Hrvatske bilingualne serije. Želimo svijetu pokazati koliko talentiranih glumaca i produkcije. Osim širenja na vanjsko tržište i prepoznatljivosti našeg branda u svijetu, na ovaj način mlade upoznajemo s drugačijim kulturama, potičemo toleranciju, te ih educiramo o važnost prevladavanja jezičnih barijera. Ponosan sam na razvoj JoomBoosa koji je od mreže koja povezuje Youtubere postao mreža platformi i brand koji svojim vrijednostima potiče i razvija mlade naraštaje. Ovo je prvi takav iskorak jednog medija u Hrvatskoj“, izjavio je Matej Lončarić.
Većina programa NEM Dubrovnik 2021 održava se na otvorenom, u skladu sa svim propisanim epidemiološkim mjerama. Više informacija pronađite na službenoj stranici NEM Dubrovnik 2021. gdje se nalazi raspored događanja i popis potvrđenih sponzora i posjetitelja.
NEM Dubrovnik: Nezaobilazni B2B događaj u CEE regiji
NEM Dubrovnik je B2B događaj koji se svake godine fokusira na razvoj TV industrije u CEE regiji. Redovni posjetitelji ključni su predstavnici pay-tv kanala, FTA kanala, usluga streaminga, telekom operatera i ostalih pružatelja televizijskih usluga, ali i glumci, producenti, redatelji, pisci i drugi sudionici u audiovizualnoj industriji. Dubrovnik će ove godine ugostiti i finaliste natjecanja u pisanju scenarija „NEM Network“, koji će dobiti priliku sastati se s potencijalnim partnerima, kupcima i/ili investitorima iz industrije.
Dosad je NEM Dubrovnik podržalo više od 200 utjecajnih tvrtki na globalnoj i lokalnoj razini, neke od kojih su Eutelsat, Deutsche Telekom, A1 Telekom Austria Group, United Group, Comcast, Irdeto, Global Agency i HBO Adria, kao i BBC Studios, ViacomCBS, All3Media International, NBCUniversal, Warner Bros., Fremantle, Sony Pictures Television, Pickbox, MGM, ITV Studios Global Entertainment, Viasat World, Telekom Srbija Group, ZDF, BETA Film, HRT, Nova TV, RTL Hrvatska, RTL Mađarska i mnoge druge.
New Europe Market i agencija Mediavision
New Europe Market (NEM) skupni je naziv za nekoliko događaja koje organizira Mediavision, full service agencija specijalizirana marketing i poslove u TV industriji i šire. Uz već tradicionalni NEM Dubrovnik, 2019. godine predstavljeno je i njegovo zimsko izdanje pod nazivom NEM Zagreb, posvećeno kreativnoj strani TV industrije. A kako bi profesionalci ostali povezani i tijekom ograničavajuće 2020. godine, predstavljena je digitalna platforma NEM Network.