To je to što me zanima!

150 godina tradicije i suvremene inovacije Podravske banke

Najstarija banka u Hrvatskoj, Podravska banka, ove godine obilježava 150 godina postojanja. Na stoljetnim temeljima tradicije, banka se profilirala u financijsku instituciju modernog tipa te danas nudi potpun bankarski servis te brojne financijske usluge, kako građanima, tako i poduzetnicima.
Vidi originalni članak

Počeci Podravske banke sežu do daleke 1872. kada je počela djelovati Koprivnička dionička štedionica. 1972. u Koprivnici se otvara nova moderna zgrada Komercijalne banke i štedionice Koprivnica koja dvije godine nakon toga mijenja ime u Podravska banka Koprivnica, a u toj zgradi posluje i danas. Krajem 80-ih godina prošlog stoljeća Podravska banka postaje dioničko društvo, a desetak godina nakon toga postavlja novu vlasničku strukturu, transformirajući se iz regionalne u najjaču malu banku u Hrvatskoj.

Kontinuiranim prilagođavanjem i nadopunjavanjem usluga, Podravska banka nastoji odgovoriti na zahtjeve i potrebe građana, malih poduzetnika i gospodarstvenika. Zbog toga neprekidno ulaže u profesionalni razvoj zaposlenika kao i razvoj novih tehnologija i procesa. Njegujući temeljne vrijednosti poslovanja; brzinu, prilagodljivost i osobni pristup svakom klijentu, banka stvara dugoročne vrijednosti za klijente, zaposlenike, dioničare i društvo.

Danas banka završava proces digitalizacije što označava značajan iskorak na tržištu. Digitalizacija poslovanja omogućit će otvaranje novih kanala komunikacije s klijentima, razvoj novih i unaprjeđenje postojećih funkcionalnosti aplikacija za digitalno bankarstvo te dodatne usluge. Paralelno s lansiranjem novih aplikacija internetskog (POBAklik) i mobilnog bankarstva (POBAgo), Podravska banka predstavila je i novu kampanju: POBA Za sva vremena u kojoj je u serijalu vizuala nastojala prikazati spoj tradicije i suvremenih inovacija prenoseći javnosti poruku da se na stoljetnim temeljima tradicije profilirala u modernu, kreativnu, stabilnu i vodeću srednju banku u Hrvatskoj s dokazanom kvalitetom i inovativnošću prema svim svojim korisnicima.

Cijenimo izvrsnost, nove ideje, ekspertizu i uslugu na visokoj razini te smo ovom kampanjom nastojali pokazati da naša nova, moderna vizija poslovanja prati sve aktualne trendove u bankarskom sektoru istovremeno zadržavajući tradicijske temelje i povjerenje koje je utkano u živote i poslovanje naših klijenata“, poručuju iz Podravske banke. 

Idi na 24sata