MAKK će se održati 28. i 29. 11. u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu, a program panel diskusija, predavanja, radionica i glazbenih nastupa je bogat i atraktivan kao nikad do sad.
Naslovi izlaganja i okruglih stolova kao što su "Baby Lasagna Boom i što će biti dalje"; "Hajde da ne ludujemo: mentalno zdravlje glazbenika", "Glazbeno hranjenje AI-a", "New Digital Horizons: inovativni izvori prihoda za glazbenike" ili "Sve najgore: autobiografske crtice iz života slavnih" dovoljni su da i one koji nemaju profesionalne veze s glazbom privuku na MAKK.
Ova je konferencija s godinama prerasla u pravo mjesto susreta kreativaca, pravnih stručnjaka, IT poduzetnika, medija i institucija koje ih prate u njihovom radu.
Popis govornika je impresivan i uključuje različite dionike kreativnih industrija iz Hrvatske i drugih država: od svima poznatih imena s pozornica i naslovnica, preko domaćih i svjetskih stručnjaka iz glazbene i drugih kreativnih industrija, potom uglednih odvjetnika, psihijatara, branding i marketing menadžera do pravnih profesionalaca vezanih za sustav prava intelektualnog vlasništva.
Organizatori konferencije su HDS ZAMP i HDAP – ALAI, a pokrovitelji Ministarstvo kulture i medija RH, Državni zavod za intelektualno vlasništvo i Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu. Partneri konferencije su Muzej suvremene umjetnosti, Entrio, Glazba.hr i CMC TV.
Sve o konferenciji pronađite na makk.hr