Opsjednutost ekranima, sati sjedenja i mobitel koji ne ispuštamo iz ruku, ta pošast modernog doba, promijenila je naše navike, način na koji provodimo slobodno vrijeme, ali i puno više od toga. Bole nas mišići za koje nismo ni znali da ih imamo, a neispravno držanje više nije problem samo dječje dobi nego i odraslih ljudi.
Podaci govore da sve više ljudi razvija bolove u leđima i iskrivljenju kralježnicu kao posljedicu neprestanog skrolanja. Barem ne dok su tu interaktivni ekrani koji nas danas još ne mogu lupnuti po leđima, ali nas mogu upozoriti da ispravimo kralježnicu i to vrlo efikasno i rade.
U sjajnoj interaktivnoj kampanji Croatia Poliklinike „Ne pazim dok ne opazim“ nastaloj u suradnji agencije Bruketa&Žinić&Grey, tvrtke Go2Digital i Millenium promocije, slučajni prolaznici u Zagrebu, Splitu, Zadru, Rijeci, Puli, Osijeku, Varaždinu i Koprivnici imali su priliku provjeriti svoju posturu. A za razliku od uobičajenih nagrada, ovdje su pobjedili oni najgori! Ovisno o procjeni interaktivnih Body Scan ekrana osvojili su popuste ili besplatne preglede kralježnice u Croatia Poliklinici.
“Zdravstveni problemi koji nastaju kao posljedica loše posture su mnogobrojni te mogu biti vrlo neugodni i ometati svakodnevne aktivnosti. Upravo je zato prevencija toliko važna, a 50.000 pregleda koji su ostvareni u sklopu kampanje svakako je korak prema boljem zdravlju”, ističe Maja Tucaković, direktorica marketinga iz Croatia poliklinike.
“Ideja koja doslovno mijenja stav ljudi osvojila je nagradu, a mi smo ponosni što smo uspjeli potaknuti tisuće ljudi da razmisle o svom držanju i zdravlju” – izjavila je Roberta Kranjec, direktorica projekta Bruketa&Žinić&Grey.
Na kampanju su ponosni i iz agencije Millenium promocija: “Kada imate priliku raditi na kampanji koja zaista utječe na to kako će biti držanje prolaznika, na ideji koja mijenja ne samo stav već i samopouzdanje, morate osjetiti zadovoljstvo i ponos. Somo nagrada nas još više potiče da dignemo glavu gore i okrenemo se zdravim navikama“, rekla je medijska direktorica Ana Šimić.
“Ova kampanja ne bi bila moguća bez pametne, interaktivne tehnologije i jedinstvenog iskustva koje pružaju digitalni vanjski ekrani, a svakom kampanjom probijamo granice kreativnosti”, naglašava Dean Udatny, direktor marketinga tvrtke Go2Digital, a mi vas podsjećamo da podignete pogled i opazite na vrijeme treba li vašem držanju malo stručne potpore.