Kako im je odjeća relativno jeftina, kupac tako ima stalnu potrebu iznova trošiti kod njih. Svaki tjedan u svojoj online ponudi imaju u prosjeku 400 novih komada odjeće. Nadalje, list piše da su i outleti neka vrste prevare. Odjeća koja završi u outletu nije bila ni namijenjena redovnoj prodaji, čak postoji vjerojatnost da nisu proizvedene u istoj tvornici. Istina je da se poznato ime samo koristi na odjeći lošije kvalitete. Huffington Post upozorava i da većinu odjeće u svijetu šiju djeca.
Svjetlucavi interijeri karakteristični su za trgovine luksuznom robom, a proizvodi upakirani u svjetlucavu ambalažu često su skuplji od ostalih. Skupe stvari također su često smještene u staklene ormariće, s puno prostora oko njih - tako izgledaju kao da vrijede više nego što je to doista slučaj. Ipak, najviše ćete potrošiti ako reagirate na reklame “akcija”, “jeftino” i “još malo pa nestalo”. Takvo oglašavanje budi želju za mahnitim trpanjem u košaricu. Kad reagiraju na njega, ljudi tada misle da su, kupujući, uštedjeli, a ne potrošili novac.