Zaposleniku koji je putovao u inozemstvo, tvrtka je na službenom mobitelu aktivirala Vipnetovu uslugu Putne minute 130 kako bi mogao telefonirati bez straha da će dobiti preveliki račun. Usluga se obračunava po kalendarskome mjesecu i trebala je trajati do nedjelje 31. kolovoza, a Vipnet je korisniku 30. kolovoza u 11.33 poslao SMS da su mu uslugu isključili.
- Uslugu je moguće uključiti i isključiti unutar radnog vremena službe za poslovne korisnike. Isključenje je uslijedilo u subotu kako se mjesečna naknada ne bi opet naplatila - rekli su u Vipnetu u čijim se Uvjetima korištenja usluge Putne minute radni i neradni dani ne spominju. Da se korisnik s pravom osjeća prevarenim, potvrđuju u Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti (HAKOM). - Činjenica da tarifa vrijedi do kraja mjeseca znači baš to, do kraja mjeseca, neovisno je li neradni dan jer ni korištenje usluge ne ovisi o radnom ili neradnom danu - kažu u HAKOM-u i dodaju da korisnik u roku od 30 dana od pružanja usluge može operateru podnijeti prigovor na kakvoću usluge. Ako ne bude zadovoljan odgovorom, može se žaliti operaterovu Povjerenstvu za rješavanje reklamacija pretplatnika, a ako mu neće odgovarati ni njihova odluka, može tražiti da HAKOM riješi spor.