To je to što me zanima!

Trgovac ima pravo odbiti vam prodati robu s greškom?

Trgovac je dužan, na zahtjev i prema izboru potrošača, proizvod koji ima nedostatak zamijeniti novim, ispravnim proizvodom ili mu vratiti iznos plaćen za taj proizvod
Vidi originalni članak

Pitanje: U trgovini sam htio kupiti cipele. No trgovac mi ih je uporno odbijao prodati jer imaju pogrešku. Smije li to?

Odgovor: Trgovac je dužan, na zahtjev i prema izboru potrošača, proizvod koji ima nedostatak zamijeniti novim, ispravnim proizvodom ili mu vratiti iznos plaćen za taj proizvod, odnosno sniziti cijenu ili, uz suglasnost potrošača, otkloniti nedostatak na proizvodu, stoji u Zakonu o zaštiti potrošača.

No Igor Vujović iz društva Potrošač kaže kako naš čitatelj u ovoj situaciji zapravo ne može ništa:

- Trgovac ima pravo zadržati proizvod i ne prodati ga ako ima opravdan razlog. A na potrošaču je da bira.

Idi na 24sata

Komentari 1

  • Ana Vlainić 27.02.2014.

    Tako je.Uostalom-zašto bi itko htio kupiti npr.loše zalijepljenu cipelu? Zato da za 2 dana dođe urlati na prodavača da mu je "uvalio" robu s greškom i prijetiti se inspekcijama i tražiti povrat novca...Nijedan pametan prodavač si neće to dozvoliti.Kupac je kralj ,ali nije Bog.

Komentiraj...
Vidi sve komentare