To je to što me zanima!

Tepih nije očišćen? Praonica vam štetu mora nadoknaditi

Potrošač tijekom pružanja usluge ne smije pretrpiti nikakvu štetu, ni materijalnu ni emotivnu. Ako ipak do nje dođe, davatalj usluge dužna je refundirati štetu
Vidi originalni članak

Pitanje: Tepih smo odvezli prije 15 dana u praonicu i nakon 15 dana bio je prljav, mokar i zamotan. Uzela sam tepih koji se potpuno usmrdio. Koja su moja prava?

Na pitanje čitatelja odgovara Igor Vujović, tajnik udruge Potrošač.

Odgovor: Zakon je vrlo jasan. Potrošač tijekom pružanja usluge ne smije pretrpjeti nikakvu štetu, ni materijalnu ni emotivnu. Ako ipak do nje dođe, davatelj usluge, u ovom slučaju praonica, dužna je refundirati štetu. Predlažem čitatelju da se pismeno javi praonici i da se mirnim putem pokušaju dogovoriti kako da potrošača obeštete. Praonica to može na nekoliko načina. Ovisno o dogovoru mogu mu vratiti novac, ponuditi da mu besplatno čiste tepihe neko vrijeme ili nešto treće. Ako praonica to odbije, čitatelj ih može prijaviti Državnom inspektoratu, Sudu časti Hrvatske gospodarske komore ili Hrvatske obrtničke komore, ovisno o tome je li praonica registrirana kao obrt ili trgovačko društvo.

Prevareni ste ili ne znate riješiti neki problem? Javite se na 0800 242424, ili e-mail: potrosac@24sata.hr

Idi na 24sata

Komentari 1

  • Ahileja 08.03.2014.

    Nije baš uobičajeno da se tepisi daju na pranje. Kemijske čistionice su nešto drugo.

Komentiraj...
Vidi sve komentare