Pitanje: Otac moje supruge je preminuo pa smo odjavili telefon. Nakon 6 mjeseci su ga ponovo prikopčali. Šalju nam račun za ponovno prikopčavanje. Rekli su da to tako mora biti, da linija ide na teret kuće i da se može ukloniti tek kada prođe ostavinska rasprava. A ostavinska rasprava se zakomplicirala. Tko je u pravu, mi ili oni?
Na pitanje čitatelja odgovara Igor Vujović, tajnik društva "Potrošač".
Odgovor: Ovdje vjerojatno nije riječ o odjavljivanju telefonske linije, nego o privremenom mirovanju. Nakon šest mjeseci ta se linija automatski ponovo aktivira. No nije točno da se mora čekati završetak ostavinske rasprave da bi se linija trajno isključila. Predlažem čitatelju koju se javio s ovim problemom da odjavi telefon. To može učiniti sa osmrtnicom za člana obitelji na kojeg je bila prijavljena linija. Naravno, operateru se moraju obratiti pismeno i tako tražiti raskid ugovora bez penala i obračuna za ostale mjesece.