Prije osam mjeseci kupio sam namještaj.
Sad sam vidio da je prevelik i htio ga zamijeniti.
U trgovini kažu da nemam pravo na
zamjenu ni povrat novaca.
Vidi originalni članak
Zakonom o zaštiti potrošača nije obuhvaćena mogućnost odustajanja od kupnje. U slučaju da se potrošač predomisli i odluči vratiti kupljeni proizvod, i uz to tražiti povrat novca, trgovac nije dužan uvažiti takav zahtjev kupca. Međutim, ako trgovac želi zadržati kupca, svakako mu je u interesu da mu izađe u susret i ponudi zamjenu, što potvrđuje dobru poslovnu praksu trgovca, a zadovoljan kupac će se vratiti u trgovinu ili će je preporučiti prijateljima.
Trgovac je dužan zakonski uvažiti reklamaciju i vratiti novac samo ako postoji materijalni nedostatak koji se pokazao u roku šest mjeseci od dana kupnje proizvoda (prema Zakonu o obveznim odnosima NN 35/05, čl. 400. i čl. 410.).