To je to što me zanima!

Šoping: Robu reklamirate ako ima neki materijalni nedostatak

Prema Zakonu o obveznim odnosima, potrošač može reklamirati proizvod u roku od šest mjeseci od datuma kupnje koji piše na računu
Vidi originalni članak

Pitanje: Na poleđini računa Konzuma piše da proizvod mogu vratiti u roku od samo 5 dana? U kojem roku u trgovinu mogu vratiti ili reklamirati proizvod uz predočenje računa?

Na pitanje čitatelja odgovara Igor Vujović, tajnik Društva potrošač.

Odgovor: Prema Zakonu o obveznim odnosima, potrošač može reklamirati proizvod u roku od šest mjeseci od datuma kupnje koji piše na računu. Ali ima pravo da mu se reklamacija uvaži samo ako postoji materijalni nedostatak (Zakon o obveznim odnosima, čl. 400., čl. 404., čl. 410.). Zakonski nije uređeno da potrošač može vratiti robu u trgovinu ako mu se roba ne sviđa. Može ju vratiti samo ako postoji materijalni nedostatak. No neki trgovci žele zamijeniti proizvod bez obzira na nedostatak, ali to je isključivo njihova dobra volja i dobra poslovna praksa. Reklamacija na proizvod mora biti uvijek pisana, a trgovac ima obvezu odgovoriti u roku od 15 dana, stoji u Zakonu o zaštiti potrošača, čl. 8.

Naći ćemo rješenje za sve probleme

Prevareni ste, imate problem? Javite se na 0800 242424, ili na potrosac@24sata.hr.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare