To je to što me zanima!

Račun nije dovoljan, inzistirajte da vam trgovac da i jamstvo

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača garancija, tj. jamstvo spada u isprave koje je trgovac dužan predati potrošaču prilikom kupnje proizvoda
Vidi originalni članak

Pitanje: Kupila sam vrata i prozor i dobila sam fiskalni račun, ne i garanciju. Imam li pravo tražiti pravu garanciju? Oni me uvjeravaju da je samo račun dovoljan. Je li to istina?

Odgovor: Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača garancija, tj. jamstvo spada u isprave koje je trgovac dužan predati potrošaču prilikom kupnje proizvoda. Isto pravilo primjenjuje se i na račun. Jamstvo je vrlo važan dokument koji prati proizvod. U njemu su navedena prava potrošača ako se pojavi nedostatak u propisanom roku (na primjer, pravo na popravak proizvoda). Potrošaču uvijek pripadaju Zakonom mu dana prava (Zakon o obveznim odnosima, čl. 400., rok za reklamaciju je šest mjeseci), bez obzira na jamstvo koje mu daje dodatna prava koja su propisana u istom tom jamstvu. Tako da svakako savjetujemo gospođi da zatraži od trgovca jamstvo koje joj on obavezno mora dati!

Imate problem? Javite se na 0800 242424, ili e-mail: potrosac@24sata.hr

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare