U roku od 30 dana od kupnje proizvodi se mogu vratiti uz povrat novca iz bilo kojeg razloga, rekla nam je Aleksandra Šobat, glasnogovornica Bille.
- U istom roku može se i zamijeniti proizvod za nešto drugo. U principu
uvijek izlazimo u susret kupcu, čak i kad je riječ o hrani i kozmetici, a
kupac njima nije zadovoljan - rekla je i dodala kako se povrat novca može
dobiti neovisno je li proizvod plaćen gotovinom, karticom ili je kupljen
na rate.
Povrat ili zamjenu prihvaćaju i kad nema računa, naročito kad je riječ o
proizvodima vlastitih robnih marki Clever i BILLA Brand. Ako određenog
akcijskog proizvoda iz kataloga nemaju na zalihama, kupci po akcijskoj
cijeni mogu dobiti sličan proizvod. Otkriju li na policama proizvod kojem
je istekao rok trajanja, dobit će svježi besplatno. U Billi brinu i o redu
na blagajni pa kupcima daruju bon od pet kuna ako čekaju dulje od pet
minuta.
U Lidlu vraćaju novac za neprehrambene proizvode neovisno kako su plaćeni.
Ali samo ako kupac ima račun. Nije važno je li proizvod ispravan ili ne.
- Ispravni neprehrambeni proizvodi mogu se vratiti u roku od 30 dana. To
se odnosi na proizvode u originalnom pakiranju čija je vrijednost manja od
500 kuna. Oni veće vrijednosti ne mogu se vratiti. U slučaju
visokotehnoloških proizvoda, oni se ne mogu vratiti neovisno koliko su
plaćeni. Ali ako su neispravni ili se pokvare unutar garantnog roka, mogu
se vratiti, zamijeniti ili se šalju na servis. Povrat ili zamjenu
ispravnih prehrambenih proizvoda nije moguće napraviti - objašnjavaju u
Lidlu.
Dodaju da su iznimka prehrambeni proizvodi kojima, primjerice, okus ili
miris nisu kakvi bi trebali biti, strano tijelo je u njima itd. Njih je
moguće vratiti ili zamijeniti i bez računa.
U Konzumu je bilo koji proizvod moguće zamijeniti ili vratiti u roku od
pet dana.
- Ako kupac nije zadovoljan K plus proizvodom, može ga zamijeniti ili
dobiti povrat novca čak i u slučaju ako više nema račun - napominje Ivana
Glavurdić iz Konzuma.
Nisu pojasnili ovisi li povrat novca o tome je li proizvod plaćen odjednom
ili na rate.
Bez puno riječi novac natrag, moto je u tvrtki Kaufland. Pomalo je
nespretno sročen, ali za potrošače je dobar.
- Ako potrošač tek kod kuće primijeti da proizvod nema očekivanu
kvalitetu, može iskoristiti to naše jamstvo za kupce i dobiti svoj novac u
cijelosti - kaže Dubravko Kušec iz Kauflanda.
U Intersparu se i proizvodi koji nemaju pogrešku mogu vratiti ili
zamijeniti u roku od 14 dana uz predočenje računa. Uvjet je da ambalaža
nije oštećena. Novac vraćaju ako je plaćeno gotovinom. U slučaju kartica i
kupovine na rate daju bon koji se u roku od 90 dana može iskoristiti u
bilo kojoj njihovoj trgovini.
Trgovački lanac Tommy prihvaća povrat proizvoda uz račun nekoliko dana
nakon kupovine, ali nisu rekli koliko. Ako je plaćena gotovinom vraćaju
novac, a ako je riječ o kartici - sve ovisi o iznosu.