To je to što me zanima!

Proizvodu na polici je istekao rok trajanja? Dobit ćete drugi

ŽELE ZADRŽATI KUPCA Sve više trgovaca vratit će kupcu novac iako je riječ o povratu ispravnog proizvoda, čak i kad je plaćeno karticama, na više rata...
Vidi originalni članak

U roku od 30 dana od kupnje proizvodi se mogu vratiti uz povrat novca iz bilo kojeg razloga, rekla nam je Aleksandra Šobat, glasnogovornica Bille.

- U istom roku može se i zamijeniti proizvod za nešto drugo. U principu uvijek izlazimo u susret kupcu, čak i kad je riječ o hrani i kozmetici, a kupac njima nije zadovoljan - rekla je i dodala kako se povrat novca može dobiti neovisno je li proizvod plaćen gotovinom, karticom ili je kupljen na rate.

Povrat ili zamjenu prihvaćaju i kad nema računa, naročito kad je riječ o proizvodima vlastitih robnih marki Clever i BILLA Brand. Ako određenog akcijskog proizvoda iz kataloga nemaju na zalihama, kupci po akcijskoj cijeni mogu dobiti sličan proizvod. Otkriju li na policama proizvod kojem je istekao rok trajanja, dobit će svježi besplatno. U Billi brinu i o redu na blagajni pa kupcima daruju bon od pet kuna ako čekaju dulje od pet minuta.

U Lidlu vraćaju novac za neprehrambene proizvode neovisno kako su plaćeni. Ali samo ako kupac ima račun. Nije važno je li proizvod ispravan ili ne.

- Ispravni neprehrambeni proizvodi mogu se vratiti u roku od 30 dana. To se odnosi na proizvode u originalnom pakiranju čija je vrijednost manja od 500 kuna. Oni veće vrijednosti ne mogu se vratiti. U slučaju visokotehnoloških proizvoda, oni se ne mogu vratiti neovisno koliko su plaćeni. Ali ako su neispravni ili se pokvare unutar garantnog roka, mogu se vratiti, zamijeniti ili se šalju na servis. Povrat ili zamjenu ispravnih prehrambenih proizvoda nije moguće napraviti - objašnjavaju u Lidlu.

Dodaju da su iznimka prehrambeni proizvodi kojima, primjerice, okus ili miris nisu kakvi bi trebali biti, strano tijelo je u njima itd. Njih je moguće vratiti ili zamijeniti i bez računa.

U Konzumu je bilo koji proizvod moguće zamijeniti ili vratiti u roku od pet dana.

- Ako kupac nije zadovoljan K plus proizvodom, može ga zamijeniti ili dobiti povrat novca čak i u slučaju ako više nema račun - napominje Ivana Glavurdić iz Konzuma.

Nisu pojasnili ovisi li povrat novca o tome je li proizvod plaćen odjednom ili na rate.

Bez puno riječi novac natrag, moto je u tvrtki Kaufland. Pomalo je nespretno sročen, ali za potrošače je dobar.

- Ako potrošač tek kod kuće primijeti da proizvod nema očekivanu kvalitetu, može iskoristiti to naše jamstvo za kupce i dobiti svoj novac u cijelosti - kaže Dubravko Kušec iz Kauflanda.

U Intersparu se i proizvodi koji nemaju pogrešku mogu vratiti ili zamijeniti u roku od 14 dana uz predočenje računa. Uvjet je da ambalaža nije oštećena. Novac vraćaju ako je plaćeno gotovinom. U slučaju kartica i kupovine na rate daju bon koji se u roku od 90 dana može iskoristiti u bilo kojoj njihovoj trgovini.

Trgovački lanac Tommy prihvaća povrat proizvoda uz račun nekoliko dana nakon kupovine, ali nisu rekli koliko. Ako je plaćena gotovinom vraćaju novac, a ako je riječ o kartici - sve ovisi o iznosu.     

Idi na 24sata

Komentari 6

  • AnđelkoTigar 04.04.2015.

    molio bi da mi kažete što kaže zakon kada je u pitanju RAZLIĆITA cijena za artikl na polici i na blagajni 2.. ARTIKL SA ISTEKOM ROKA TRAJANJA ...KOME SE OBRATITI ..

  • El Tractor 24.03.2015.

    Dobar vic!

  • StellaLily 22.03.2015.

    Tolko puta sam na policama raznih supermarketa pronasla artikl kojem je izasao rok trajanja i upozorila prodavaca koji radi na tom odjelu, medjutim, nikada mi nitko nije ponudio nikakve povlastice za to, a i to da se prehrambena namirnica moze vratiti nakon otvaranje i neispunjenja nasih ocekivanja istom, to je samo bajka!

Komentiraj...
Vidi sve komentare