To je to što me zanima!

Potrošač može sam birati kako će ga točno trgovac obeštetiti

Kupci mogu zahtijevati da im trgovac nedostatak ukloni, da im da drugu stvar bez nedostatka, zahtijevati sniženje ili tražiti povrat, osim u slučaju robe s greškom...
Vidi originalni članak

Umjesto da vrate novac kojim su platili proizvod s materijalnim nedostatkom, trgovci često potrošačima govore da imaju pravo samo na zamjenu proizvoda. No takva praksa nije po zakonu. U Regionalnoj organizaciji za zaštitu potrošača kažu da prema Zakonu o obveznim odnosima potrošač može sam birati na koji će način biti obeštećen.

- Kupci mogu zahtijevati da im trgovac nedostatak ukloni, da drugu stvar bez nedostatka, zahtijevati sniženje ili tražiti povrat - objašnjava željko Tomašić iz ROZP-a te dodaje da na reklamaciju potrošači imaju pravo i ako je proizvod platio karticom ili gotovinom te bez obzira je li kupljen na sniženju ili akciji.

- Samo u slučaju robe s greškom potrošač nema pravo reklamacije zbog materijalnog nedostatka - zaključuje Tomašić.     

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare