Pitanje: Nakon isteka roka za baždarenje brojila za plin trebalo ga je opet baždariti, no rekli su da neće jer imamo dug. Skinuli su ga, a stigao nam je još veći račun. Je li to moguće?
Na pitanje čitatelja odgovara Igor Vujović, tajnik društva Potrošač.
Odgovor: Distributer plina dužan je nakon 10 godina korištenja plina zamijeniti plinsko brojilo zbog ispitivanja njegove točnosti mjerenja i ponovnog baždarenja. Obveza plinare je da je brojilo ispravno. Ako postoji dug, plinara može inzistirati da se on plati, ali baždarenje ne ovisi o dugu. Ono je jednostavno obveza distributera. Pitanje je li dug koji čitateljica spominje nastao prije skidanja brojila te joj je naknadno došao sa zateznim kamatama i troškovima koji distributeru nastaju zbog duga. U svakom slučaju, predlažem čitateljici neka se žali, i to pismenim putem te da tako pokuša riješiti sve nesuglasice s plinarom. Prigovor neka pošalje preporučenom pošiljkom jer joj možda zatreba kao dokaz na sudu.