To je to što me zanima!

Ovrha greškom: Unatoč OIB-u, ovršuju se i oni bez dugova

Zagrepčaninu je HEP skinuo s računa više od 2000 kuna za grijanje, premda on nikad nije imao grijanje preko HEP-a. Obećali su novac vratiti
Vidi originalni članak

FINA nam je izdala nalog za prisilnu naplatu 2200 kuna s računa zbog neplaćenih obveza prema HEP Toplinarstvu. Sve bi to bilo u redu da smo uopće priključeni na HEP Toplinarstvo, ogorčena je obitelj iz Zagreba. Nije im jasno kako se uopće nešto takvo dogodilo. 

- U eri OIB-a nitko od slavne četvorke: HEP-a, odvjetnika koji su vodili postupak, FINA-e i banke to nije primijetio – kažu nam Zagrepčani. Slučajno su išli provjeriti bankovni izvadak i primijetili su da nešto ne štima. Da nisu, ne bi ni znali da im je bez razloga nestao novac s računa. Odmah su kontaktirali odvjetnički ured iz kojeg su se ispričali i obećali vratiti novac. No obitelj je zaprepastila spoznaja kako lako im netko može sjesti na račun. I u HEP-u priznaju pogrešku: - Tijekom provođenja ovršnih postupaka moguće je da se, zbog velikog broja predmeta, kao i zbog objektivne činjenice da u evidencijama MUP-a postoje osobe istog imena i prezimena, uvjerenje o prebivalištu izda za pogrešnu osobu. Navedeni slučajevi su inače vrlo rijetki, međutim, upravo navedeno dogodilo se pri pokretanju navedenog ovršnog postupka. I oni dodaju da je odvjetnički ured odmah tražio podatke kako bi obitelji vratio novac. Ovo nije prvi slučaj da zbog zamjene podataka nekome sjedne tuđa ovrha. U HEP Toplinarstvu pozivaju građane kojima se to isto dogodi da ih odmah nazovu.

1. Kontaktirajte ovrhovoditelja

Građani u ovakvoj situaciji trebaju kontaktirati ovrhovoditelja, u ovom slučaju HEP-Toplinarstvo, ili odvjetnika koji vodi postupak kako bi što prije dobili pogreškom ovršeni novac, kažu u HEP-u.

2. Potrošač: Žalite se, vratit će novac

Ako korisnici usluga zbog kojih im dođe ovrha misle da je ovrha nepotrebna, trebaju se pismeno žaliti ovrhovoditelju. Trebaju kopirati plaćene račune i neku identifikacijsku ispravu.

3. Čuvajte dokaze da ste se žalili

Žalbu obavezno šaljite preporučenom pošiljkom i čuvajte je dok problem ne riješite. Također, ako vam je pružatelj usluga kojem se žalite blizu, možete žalbu odnijeti. U tom slučaju ponesite dva primjerka, a na jedan neka vam udare žig da su žalbu primili.

4. Grešnici pogrešku brzo ispravljaju

Iako nema zakonskog roka za povrat novca, takve stvari tvrtke koje su pogriješile odmah rješavaju, tvrde u društvu Potrošač i dodaju da nisu imali problema s nekim tko nije htio vratiti novac.

Prevareni ste ili ne znate riješiti neki problem? javite se na 0800 242424, ili e-mail: potrosac@24sata.hr

Idi na 24sata

Komentari 6

  • ivič 26.01.2014.

    tvrdili da je Oib tajan a sad ga vide svi i rade što hoče!Mojoj kčeri uzela Zagrebačka banka skoro cjelu plaču a ne trečinu i sada se u Fini i u banci svi prave mutavi!Koga da tražiš da ti vrati novav?

  • miko2312 26.01.2014.

    hehe, eto kako kradu :D, i sad da lik nije gledo odose pare, a oni su i ocekivali da nece gledat posto ima novaca na racunu :)) joj lopovske li drzave :D

  • SilverBest 25.01.2014.

    Neka naprave tako u europi,bilo bi kazni desetke tisuća eura,a kod nas moraš moliti da ti vrate pare koje su ukrali..

Komentiraj...
Vidi sve komentare