To je to što me zanima!

Neistinita reklama kupca će prevariti samo jednom

U GfK Njemačka kažu i da proizvođači znaju griješiti kad kupce bombardiraju reklamama u kojima svoj proizvod prikazuju puno boljim nego što ustvari je
Vidi originalni članak

Brend kojem kupci “zalijepe lošu etiketu” teško će se poslije toga riješiti i vratiti njihovo povjerenje jer je konkurencija prevelika. 

U GfK Njemačka kažu i da proizvođači znaju griješiti kad kupce bombardiraju reklamama u kojima svoj proizvod prikazuju puno boljim nego što ustvari je. Ponukan reklamom kupac će takav proizvod kupiti, ali će se u njega razočarati i izgubit će povjerenje u brend. 

- Kupci prema brendu stvaraju emotivan odnos, kao prema ljudima koje poznaju - pouzdan, nepouzdan, prijatelj - objašnjavaju u GfK. Zabluda je da je kupac trgovačkih marki drugačiji od kupca poznatih brendova. Stručnjaci kažu da većina kupuje i jedno i drugo. Lojalnost kupaca trgovačkim markama se smanjila, samo pet posto lojalno je jednom brendu jedne kategorije proizvoda.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare