To je to što me zanima!

Neispravno: Žalite se u trgovini u kojoj ste kupili proizvod

Odgovornost za nedostatak na robi je na trgovcu. Reklamaciju podnosite na mjestu kupnje, a ne kod dobavljača, proizvođača ili servisera
Vidi originalni članak

Pitanje: Je li u redu da u trgovini u gdje sam reklamirao proizvod kažu ‘‘Mi smo to samo prodali, obratite se ovlaštenom servisu ili dobavljaču”?

Odgovor: U Ministarstvu gospodarstva kažu da nije. - Odgovornost za nedostatak na robi je na trgovcu. Reklamaciju podnosite na mjestu kupnje, a ne kod dobavljača, proizvođača ili servisera. Trgovac je dužan omogućiti podnošenje reklamacije i riješiti je - odgovaraju u Ministarstvu.

Ne znate riješiti problem? Javite se na 0800 242424, ili potrosac@24sata.hr

Idi na 24sata

Komentari 1

  • MALI IVICA_1 09.04.2014.

    MOJA iskustva : kad se žalite na neispravni proizvod i trgovci vam ne uvažavaju reklamaciju napravite sljedeče: 1saznajte ime direktora 2 stavite prvo ime pa točku pa prezime @ ime firme primjer ivica.mali@mujica.hr 3 zatim napišite sve o problemu 4 i najvažnije da vam pošalje vrijeme i mjesto susreta da mu taj neispravni proizvod osobno poklonite na dar 5u mail nikako ne budite prosti nego ljubazni i napišite šta ste sve kupili kod tog trgovca i za koliko novaca 6 u cc stavite i poslovnicu u kojoj ste se žalili i ime trgovca kojem ste se žalili 7 sretno sa novim proizvodom Ja osobno tako radim i do sad nisam imao problema sa zamjenom proizvoda

Komentiraj...
Vidi sve komentare