Maksimalnu ocjenu dobila je samo sjedalica Recaro Privia & Recaro Fix namijenjena novorođenčadi i djeci do 13 kila. Ocjenu joj je podigla ISOFIX baza koja je u kompletu s njom. ISOFIX baza se ne vadi iz auta pa ubrzava i svakodnevnu montažu. Sjedalica se može pričvrstiti i pojasevima, no tada je manje čvrsta. Ovaj model ima, kažu u HAK-u, vrlo nizak rizik od ozljeda pri frontalnom i bočnom sudaru, vrlo je stabilan te se pojas dobro zateže.
Na stranici www.prams.net stoji 315 eura (oko 2380 kuna), a dostava na području EU je besplatna. Dijete sjedi suprotno od smjera vožnje. - To je sigurnije za djetetovu glavu, vrat i kralježnicu od sjedalica koje se montiraju u smjeru vožnje. Glava novorođenčeta teška je u odnosu na ostatak tijela, vratne kosti nisu dovoljno čvrste, a sjedalice iz ove grupe oblikovane su tako da u slučaju nesreće raspodjele silu udara duž cijelog naslona. Tako će spriječiti preopterećenje vrata i leđa te teške ozljede vrata i kralježnice - objašnjavaju u HAK-u i savjetuju roditeljima da djecu prevoze u sjedalicama dok ih ne prerastu.
- Znakovi za promjenu su dostizanje maksimalne težine, a to je 13 kila ili kad od vrha glave do vrha sjedalice ostane manje od dva cm. Kad noge počnu doticati naslon sjedala ili su skvrčene, to nije znak da je dijete preraslo sjedalicu i ne utječe na sigurnost - kažu u HAK-u. Na ovogodišnjem testiranju europskih autoklubova pet sjedalica za najmanju djecu nije zadovoljilo. Kod dvije Inglesine (Huggy Prime, Huggy Prime & Base Huggy Isofix) visok je rizik od ozljede pri bočnom sudaru, dvije Silver Crossa (Simplicity, Simplicity & ISOFIX-Base) su od tvrdih materijala i teško se skidaju, a kod ABC Designa (Risus & Risus Isofix Base) nedostaci su kod zaštite u frontalnom i bočnom sudaru.